Speedrun record niet in de top 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Hallo,

ik had gisteren een record gehaald op speedrun. De tijd was onder de 90 seconde en het was op de map rainbow. Ik kreeg ook een bevestiging dat het een record was. Maar hij staat niet in de top 3, daar staan tijden boven de 100 seconden, hoe kan dat?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Omdat je verkeerd kijkt, had ik in het begin ook, als je in de span bent ( dus net voor je weer in-game gaat ) Toont het de VOLGENDE map die je NU gaat spelen, dus zal je weer moeten afwachten tot je Rainbow gaat spelen, dan zal je je record zien staan :)

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Dit had ik gedaan, er stond: Map rainbow, dan de records en ik stond er niet tussen, (Ik heb vaker onder de tijd van 1 gehaald en zei steeds dat het een record was) mischien moet het nog bijgewerkt worden ofzo? Dat het even duur voordat het er staat?

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Ik wilde even mededelen dat het probleem nog niet is opgelost, Maar ik zal zorgen dat ik bewijs heb. (Met bewijs bedoel nog een keer het record halen en een screenshot nemen)

Groet, PowerPanda21

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
nog geen 2 weken geleden kwam bijna precies hetzelfde topic voorbij ;) toen was de conclusie dat er helemaal geen records opgeslagen worden bij rainbow.... moet blijkbaar nog steeds gefixed worden... :(

PowerPanda21

Niet Verified
7 aug 2014
0
0
50
23
Nederland
Bedankt voor de informatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.