League of legends
tomb raider series
battlefield series
en uhh soms csgo maar ik suck :D
Ik heb een hele tijd World of Warcraft gespeeld maar ligt nu op zijn gat want heb te weinig tijd daarvoor
Moet je nagaan als je dan ook nog eens mensen moet helpen met van alles en nog wat
Kennen jullie Skyrim?
Ik heb het nooit gespeeld, alleen een vriend zegt dat het fantastisch is dus begon ik met een walkthrough kijken XDNatuurlijk, veel gedaan. Alle spullen die je vind meenemen
Iedereen speelt overwatch... Is het zo leuk dan?? :OPc : pubg, overwatch, mc en io games
PS4 : gta, bf 1 en rocket league (binnenkort koop ik wel nog meer games)
Ik vind het een tof spel, maar er is nu een soort van bug ik de game waardoor je niet kan spelen. (Failed to connect to server) Iemand die een oplossing heeft ??Iedereen speelt overwatch... Is het zo leuk dan?? :O
Wacht, wat voor een soort spel is overwatch? Ben zeer nieuwsgierig want iedereen vindt het leuk bij mij op school, en ik was ook al nieuwsgierig naar Skyrim PC maar lukt niet met installeren :/Ik vind het een tof spel, maar er is nu een soort van bug ik de game waardoor je niet kan spelen. (Failed to connect to server) Iemand die een oplossing heeft ??
Overwatch is een spel waarbij je 6v6 gaat vechten tegen elkaar. Je hebt verschillende heroes (karakter die je wilt zijn) waarmee je kan spelen. In overwatch zijn er verschillende gamemodes die kan kan spelen. Door games te spelen krijg je lootboxes en uit die boxes krijgt je stuff. Ik speel het niet zo vaak dus weet ik er ook niet zo veel van.Wacht, wat voor een soort spel is overwatch? Ben zeer nieuwsgierig want iedereen vindt het leuk bij mij op school, en ik was ook al nieuwsgierig naar Skyrim PC maar lukt niet met installeren :/
Oke thx :)Overwatch is een spel waarbij je 6v6 gaat vechten tegen elkaar. Je hebt verschillende heroes (karakter die je wilt zijn) waarmee je kan spelen. In overwatch zijn er verschillende gamemodes die kan kan spelen. Door games te spelen krijg je lootboxes en uit die boxes krijgt je stuff. Ik speel het niet zo vaak dus weet ik er ook niet zo veel van.