S
serieus
Guest
Beste Haunties,
Als jullie internet van Ziggo hebben en jullie hebben geen goede verbinding, dan kunnen jullie het volgende doen:
- serieus
Als jullie internet van Ziggo hebben en jullie hebben geen goede verbinding, dan kunnen jullie het volgende doen:
- Ga naar "Configuratiescherm"
- Klik op "Netwerkcentrum"
- Klik aan de linkerkant op "Adapterinstellingen wijzigen"
- In het scherm dat je dan krijgt te zien klik je met de rechtermuisknop op de huidige verbinding.
- Daarna klik je op "Eigenschappen"
- Hierna klik je in het schermpje dat dan komt op "Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4)"
- In het tweede deel van het scherm dat dan komt zie je de optie "De volgende DNS-serveradressen gebruiken:"
- Hierna vul je de volgende DNS-servers in:
- Voorkeurs-DNS-server: 208.67.222.222
- Alternatieve DNS-server: 208.67.222.220
- Éénmaal op "OK" klikken en je kunt weer internetten met Ziggo.
- serieus