Sponge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
hoeveel bied je?

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
full prot IV

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
hmmm, het is eigenlijk wel een leuk idee om een nieuwe forum sectie te maken genaamd market, zodat mensen op het forum ook dingen kunnen aanbieden of juist kopen :)
@remymine
Maak er een topic over :D

TheMudKipZ

Niet Verified
28 feb 2015
19
4
39
22
volgens mij kan je sponges niet zonder creative of inspawnen krijgen of spawnen ze gewoon random in de wereld?

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
volgens mij kan je sponges niet zonder creative of inspawnen krijgen of spawnen ze gewoon random in de wereld?
als je de guardian killed krijg je hem, beetje buggy want de wereld is 1.7

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven

het zit een beetje gecompliceerd... in survival kun je wel guardian tempels vinden al, en er spawnen ook echt guardians, en ook vind je in de tempels bepaalde ruimtes vol met sponge... maar het wazige is dat de world border van onze map nog niet groter gemaakt is.... dus die nieuwe tempels zijn zomaar random toegevoegd in de oude map, zelfs in de buurt van de spawn kun je in de zee gewoon die nieuwe tempels vinden, heel vreemd, maar wel waar :) ik heb zelf ook al 3 tempels geclaimd :P
op die manier kun je dus hendig sponges vinden.... maar in factions heb ik het zelf nog niet gechecked... maar ik verwacht daar eigenlijk ook wel gewoon sea temples.
maar omdat ik nu zelf ook beetje confused ben, laat me aub hier weten of je in factions ook sea temples kunt vinden, ben ik wel benieuwd naar :)

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
het zit een beetje gecompliceerd... in survival kun je wel guardian tempels vinden al, en er spawnen ook echt guardians, en ook vind je in de tempels bepaalde ruimtes vol met sponge... maar het wazige is dat de world border van onze map nog niet groter gemaakt is.... dus die nieuwe tempels zijn zomaar random toegevoegd in de oude map, zelfs in de buurt van de spawn kun je in de zee gewoon die nieuwe tempels vinden, heel vreemd, maar wel waar :) ik heb zelf ook al 3 tempels geclaimd :p
op die manier kun je dus hendig sponges vinden.... maar in factions heb ik het zelf nog niet gechecked... maar ik verwacht daar eigenlijk ook wel gewoon sea temples.
maar omdat ik nu zelf ook beetje confused ben, laat me aub hier weten of je in factions ook sea temples kunt vinden, ben ik wel benieuwd naar :)
Je kan in factions ook sea temples vinden maar jammer genoeg zijn die wel moeilijker te vinden dan in survival, omdat je in factions geen ./fly en ./speed hebt ;)

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
maar harmen, hoeveel bied je, dan kan ik gaan nadenken erover :)

Status
Niet open voor verdere reacties.