Open Spontane plot reset op creative

gebeurt dit jou ook wel eens?

• Total voters
    4
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik was op creative lekker aan het bouwen voor een solicitatie voor het bouwteam en had al bijna een enorm huis af.... alles was al getailleerd en moest alleen nog wat van de vloer op de begane grond maken. daarna verloor ik even verbinding met de server en werdt mijn plot: 10,-13 ineens gecleared. hierdoor ben ik nu alles daar kwijt. ik heb helaas geen screenshots om te bewijzen dat ik het had...

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Er zijn bepaalde 'hacked books' in de omloop op creative, er zitten boekjes bij die iemand toelaten op je plot met 1 klik op het boekje, maar er zijn ook boekjes die je hele plot clearen.
Bij jou is misschien het geval geweest dat je iemand hebt toegelaten op je plot en diegene met een of andere reden of gewoon voor de lol jou plot gecleared heeft.
Hier kan niet echt veel aan gedaan worden jammer genoeg, het is oppassen met wie je toelaat en als je dat boekje in je handen krijgt, gelieve deze meteen te verwijderen en in geen enkele omstandigheden te verspreiden rond de server.
Zoals hierboven al werd gemeld lees dit topic even voor het voorkomen van je plot te clearen:
https://www.haunted-mc.com/threads/waarschuwing.10436/#post-74668

Mvg,
~kbkjelveld

Hallo,

Er zijn bepaalde 'hacked books' in de omloop op creative, er zitten boekjes bij die iemand toelaten op je plot met 1 klik op het boekje, maar er zijn ook boekjes die je hele plot clearen.
Bij jou is misschien het geval geweest dat je iemand hebt toegelaten op je plot en diegene met een of andere reden of gewoon voor de lol jou plot gecleared heeft.
Hier kan niet echt veel aan gedaan worden jammer genoeg, het is oppassen met wie je toelaat en als je dat boekje in je handen krijgt, gelieve deze meteen te verwijderen en in geen enkele omstandigheden te verspreiden rond de server.
Zoals hierboven al werd gemeld lees dit topic even voor het voorkomen van je plot te clearen:
https://www.haunted-mc.com/threads/waarschuwing.10436/#post-74668

Mvg,
~kbkjelveld
Ik heb laatst zo'n raar boekje gehad maar die heb ik nooit geopend, zal vast in mijn enderchest zitten net zoals een potion van speed zoveel voor oneindig veel tijd

Bijlagen

• 2015-11-21_21.15.19.png
    2015-11-21_21.15.19.png
    683,1 KB · Bekeken: 148
Laatste update:
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Het bekende boekje is vergrendeld en kan niet meer gebruikt worden.

Mvg,
~kbkjelveld

Status
Niet open voor verdere reacties.