Goedenavond,
Mijn naam is Arnold, 25 jaar en op Haunted actief als Moderator onder de naam wasted_penguin.
Dit is afgeleid van de Wasted Penguinz, een befaamde Hardstyle act (DJ duo)
In het dagelijks leven ben ik eigenaar van tekstbureau Lingua Scripta.
Voordat ik mijn eigen bedrijf begon werkte ik 3 jaar voor het Algemeen Nederlands Persbureau.
Naast dit alles organiseer ik als parttimer dance evenementen en help ik diverse organisaties met de promotie.
Hobby's:
* Voetbal: zelf voetballen en supporter van Feyenoord. Ook groot fan van Engels voetbal.
* Gamen: Fifa 16, GTA V, Minecraft.
* Muziek: Lopende muziekbibliotheek. DJ'en als hobby. Een dag zonder muziek is een dag...
* Taal: Een zwak voor de Nederlandse taal. Ik heb van schrijven mijn werk kunnen maken.
* Vrienden: Uitgaan, lachen, gamen, filosoferen.
Klein weetje: broertje van Shockerz en mijn alias is Redacteur Haunted.
Als je vragen hebt; ik bijt niet. Ben vrijwel elke avond aanwezig op de Teamspeak server van Haunted.
Groetjes,
Arnold
Mijn naam is Arnold, 25 jaar en op Haunted actief als Moderator onder de naam wasted_penguin.
Dit is afgeleid van de Wasted Penguinz, een befaamde Hardstyle act (DJ duo)
In het dagelijks leven ben ik eigenaar van tekstbureau Lingua Scripta.
Voordat ik mijn eigen bedrijf begon werkte ik 3 jaar voor het Algemeen Nederlands Persbureau.
Naast dit alles organiseer ik als parttimer dance evenementen en help ik diverse organisaties met de promotie.
Hobby's:
* Voetbal: zelf voetballen en supporter van Feyenoord. Ook groot fan van Engels voetbal.
* Gamen: Fifa 16, GTA V, Minecraft.
* Muziek: Lopende muziekbibliotheek. DJ'en als hobby. Een dag zonder muziek is een dag...
* Taal: Een zwak voor de Nederlandse taal. Ik heb van schrijven mijn werk kunnen maken.
* Vrienden: Uitgaan, lachen, gamen, filosoferen.
Klein weetje: broertje van Shockerz en mijn alias is Redacteur Haunted.
Als je vragen hebt; ik bijt niet. Ben vrijwel elke avond aanwezig op de Teamspeak server van Haunted.
Groetjes,
Arnold
Laatste update: