Stelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
Beste Haunted,
MATTIE14 heeft 10 gaps gestolen. Hij zou er geld voor geven en hij gaat ineenkeer weg en blijft wel online op de server ik wil graag me 10 gaps terug.
MVG
X_Roosje_X
Xx_Nikki_Love_xX

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Bij overige reports plaatsen met bewijs

Mvg
Dimitri

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste Haunted,
MATTIE14 heeft 10 gaps gestolen. Hij zou er geld voor geven en hij gaat ineenkeer weg en blijft wel online op de server ik wil graag me 10 gaps terug.
MVG
X_Roosje_X
Xx_Nikki_Love_xX
Nutteloos topic

@Twana Slotje?

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Nutteloos topic

@Twana Slotje?

Dit is ten eerste geen nutteloos topic, ze heeft het gewoon verkeerd geplaatst en geen bewijs erbij geplaatst.

Voor X_Roosje_X:
Ik zal dit toch even verplaatsen naar de goede plek en alvast zeggen plaats er meteen wat bewijs bij want zo kunnen wij niks hiermee ;)

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
Ik word ook altijd gevraag voor slotje maar het is gebeurd en ik word gewoon voor de zoveelste keer niet geholpen met de problemen!

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
24
De Nederlanden
D
Dit is ten eerste geen nutteloos topic, ze heeft het gewoon verkeerd geplaatst en geen bewijs erbij geplaatst.

Voor X_Roosje_X:
Ik zal dit toch even verplaatsen naar de goede plek en alvast zeggen plaats er meteen wat bewijs bij want zo kunnen wij niks hiermee ;)
Dit is toch voor Miners of niet? want dit gaat om miners en het is ook prison I know maar alsnog het is wel de goede plek,

K

KjeldVeldhuizen

Guest
x_Roosje_x,

Dit behoord tot een overige report omdat wij geen plek hebben voor dit soort reports, het topic waar je het eerst had geplaatst is voor vragen over Prison & Miners ;)
Voor de screenshots is even lastig uit te leggen hoe dat moet, probeer het zo nog eens om het te uploaden.
Als het nogsteeds niet lukt probeer het te doen met het programma 'Gyazo' en dan de link erbij te zetten ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.