Strengere bewaking pvp-servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Beste Haunted staff,
Het valt me op dat de laatste tijd op KitPvP en Prison weer steeds meer hackers (en vooral op prison) ddossers zijn. De laatste tijd hebben Eva en ik een compromis gesloten dat ik hackers of ddossers spot en Eva ze dan vervolgens interrogate en bant. Aangezien Eva eigenlijk geen PvP-Moderator is, vraag ik me af: Waarom letten de PvP-Mods dan zo slecht op? Op prison bijvoorbeeld zou het handig zijn als je in Vanish bij de PvP-lijn gaat staan en checken of je iets verdachts spot en op KitPvP bijvoorbeeld in een speler gaan via gm3 en dan vervolgens aan diegene vragen of die (tegen iemand die verdacht wordt van hacken) vechten, zoals Eva en ik op het moment doen.

Dit is mijn Aanvraag/Verzoek. Hopelijk snappen jullie het topic en begrijpen jullie mijn probleem

Vipwachtwoord

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Het is bijna onmogelijk om bij prison elk moment bij de pvp-lijn te staan omdat ze vaak genoeg andere dingen moeten doen/regelen.
En bij KitPvP is niet altijd een mod online, kan gebeuren natuurlijk, maar als bijvoorbeeld Dauwdruppel online is zie ik dat er vaak wat word gedaan aan hackers.

Mvg,
~kbkjelveld

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Dit geldt ook voor factions

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik zou graag zien dat er misschien mods komen die ook echt actief zijn op factions.. we hebben bijvoorbeeld geen enkele mod die echt factions speelt.. ik zit zelf niet vaak op prison of miners, maar volgens mij geld daar hetzelfde.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Ik zou graag zien dat er misschien mods komen die ook echt actief zijn op factions.. we hebben bijvoorbeeld geen enkele mod die echt factions speelt.. ik zit zelf niet vaak op prison of miners, maar volgens mij geld daar hetzelfde.
Mee eens, alle potentiële Faction-Mods die worden uitgekozen worden na hun promotie inactief. Eerst LFPlayer vervolgens Bennie, daarna Proost en nu Robin

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Hallo,

Het is bijna onmogelijk om bij prison elk moment bij de pvp-lijn te staan omdat ze vaak genoeg andere dingen moeten doen/regelen.
En bij KitPvP is niet altijd een mod online, kan gebeuren natuurlijk, maar als bijvoorbeeld Dauwdruppel online is zie ik dat er vaak wat word gedaan aan hackers.

Mvg,
~kbkjelveld
Dauwdruppel is uitgesloten, maar ik zou gewoon meer Moderators op prison zetten of de huidige moderators wel échte PvP-Mods laten zijn I.p.v Mine-Mods.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Ben benieuwd wanneer mensen helder beginnen te denken en er een regel komt dat players anderen mogen screensharen voor hacks.

Refuse is ofcourse ban :')
Laatste tijd mogen in-game screenshots ook niet meer omdat ze bewerkt kunnen zijn (dan heb ik het over bijvoorbeeld taalgebruik). Ik zou heus wel zien wanneer iets bewerkt is of niet

dominik993

Niet Verified
31 aug 2014
135
20
124
Er bestaat niet iets als een "PvP Mod". Een mod is een mod.

Ligt eraan hoe je het bekijkt,

Dauw wordt door veel mensen gezien als ´PvP Mod´ maar dat is hij eigenlijk niet, want hij heeft buiten zijn taak om hackers etc te bannen ook veel andere dingen te doen binnen haunted.
Ik denk dat wat mensen bedoelen met een echte ´PvP Mod´ is een apparte rank die buiten het bannen van hackers/cheaters geen verdere taken heeft binnen haunted, hier moet hij of zij dan wel goed in zijn.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ligt eraan hoe je het bekijkt,

Dauw wordt door veel mensen gezien als ´PvP Mod´ maar dat is hij eigenlijk niet, want hij heeft buiten zijn taak om hackers etc te bannen ook veel andere dingen te doen binnen haunted.
Ik denk dat wat mensen bedoelen met een echte ´PvP Mod´ is een apparte rank die buiten het bannen van hackers/cheaters geen verdere taken heeft binnen haunted, hier moet hij of zij dan wel goed in zijn.

Speciale mod rank is geen slecht idee inderdaad.

xFlameburst

Niet Verified
24 sep 2015
6
0
85
26
Drenthe
Weet je wat ik het raarste vind, dat er een kerel nu al bijna een week lang op KitPvP staat te hacken, met anti knockback aura en alle andere combat related hacks. En nog steeds niet gebanned is.
Mods alles hebben hem al zien hacken en gister was hij er gewoon weer. Akkelij heet ie ofzo

L

LeviboyNL

Guest
Kan er niet voor elke server 1 specifieke mod zijn want op survival2 spelen nu iets van 5 mods en op de kleinere servers zoals Mixed, Vanilla en Arcade games zitten vaak helemaal geen mods. (Op overige server zitten soms mods)

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nee dat kan niet. Je kan een mod niet verplichten alleen maar online te zijn op 1 server. Bovendien is er niemand uit de pvp community op dit moment geschikt om moderator te worden, allemaal veel te jong of niet geschikt om het te team te joinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.