Open Surveillant

Status
Niet open voor verdere reacties.

staff_sebastian

Niet Verified
7 jun 2015
4
0
30
Beste Haunted-MC forum leden,

Op sommige Haunted-MC servers zien wij wel eens dat er gehackt wordt! Ook al zijn er vaak staff en moderators online. MAAR soms doen mensen het toch zonder dat de staff het ziet en sommige bezoekers er toch geen report van maken! Daarom lijkt het mij wel handig dat er Op ELKE Haunted server tussen de 1-3 surveillanten zijn! De surveillant heeft recht tot: Kick, Mute (Max. 2 uur en altijd aan staff doorgeven dat zij kunnen beslissen of dat het een terechte mute is!) Ban (Max 3 dagen en altijd aan staff doorgeven dat zij kunnen beslissen of dat het een terechte Ban is.)

Gr. Sebastian
 

Airflect__

Niet Verified
12 aug 2015
16
10
77
22
wtf n3rd. Je noemt je zelf staff en gaat helemaal g4y doen voor een staff rank LOL
 

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Jahahahah staff_sebastiaan soort van ze willen jou staff geven aan 7 jarige.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Tja je hebt slimme en domme hackers
Hoe wil je bewijzen dat de kick terecht is?
 

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Beste Haunted-MC forum leden,

Op sommige Haunted-MC servers zien wij wel eens dat er gehackt wordt! Ook al zijn er vaak staff en moderators online. MAAR soms doen mensen het toch zonder dat de staff het ziet en sommige bezoekers er toch geen report van maken! Daarom lijkt het mij wel handig dat er Op ELKE Haunted server tussen de 1-3 surveillanten zijn! De surveillant heeft recht tot: Kick, Mute (Max. 2 uur en altijd aan staff doorgeven dat zij kunnen beslissen of dat het een terechte mute is!) Ban (Max 3 dagen en altijd aan staff doorgeven dat zij kunnen beslissen of dat het een terechte Ban is.)

Gr. Sebastian

Spelers kick en mute geven is niet het beste idee ooit.
mensen kunnen nogal gaan trollen
Lijkt mij daarom geen goed idee


Mvg Dion
 
Status
Niet open voor verdere reacties.