Survival 1+2+3 trust voor alleen bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick

Niet Verified
3 aug 2015
6
2
84
22
hey haunties! patrick hier!

stel je voor er zijn alle trusts maar dan ineens een nieuwe! een trust voor alleen bouwen!
wordt jij ook meestal bestolen door mensen die getrust zijn? dit is de oplossing
een trust voor alleen bouwen!

ik weet niet of het mogelijk is maar het is wel een goed idee toch?

ben je er mee eens plz stem er mee eens!
MVG patrick!

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Nope. Als je bouwt sloop je ook superveel. En dan moet steeds de owner van de claim dus erbij zijn?

Patrick

Niet Verified
3 aug 2015
6
2
84
22
ik wil je erop verwijzen dat de cave helemaal gehakt is en klaar voor het decoratieve ding

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
lm, je snapt het echt niet

JustBeBjorn

Niet Verified
2 aug 2015
73
16
129
Hengelo
claim verdelen.. je kists voor je alleen houden rest kan je trusten. op de andere plekken? kunne ze nie bij je spulle maar wel helpen.

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
hey haunties! patrick hier!

stel je voor er zijn alle trusts maar dan ineens een nieuwe! een trust voor alleen bouwen!
wordt jij ook meestal bestolen door mensen die getrust zijn? dit is de oplossing
een trust voor alleen bouwen!

ik weet niet of het mogelijk is maar het is wel een goed idee toch?

ben je er mee eens plz stem er mee eens!
MVG patrick!
Op zich: goed idee :D
Maar waar Sheep al zei klopt, ze kunnen ook gewoon dingen dan kapot maken
Dan zou ik gewoon: alleen mensen trusten die je echt vertrouwt of kent!
-Dimi

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik weet niet super veel van GriefPrevention, maar volgens mij als je ergens iemand trust, wordt hij standaard op al jouw land getrust
Als verschillende claims hebt , en je geeft trust IN een claim ( de claim zelf waar je staat ) dan heeft hij daar alleen trust. Als je ergens random buiten een claim gaat staan ( wilderness, unclaimed ) heeft die persoon overal trust omdat er geen gespecifieerde claim is toegepast aan die persoon

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Als verschillende claims hebt , en je geeft trust IN een claim ( de claim zelf waar je staat ) dan heeft hij daar alleen trust. Als je ergens random buiten een claim gaat staan ( wilderness, unclaimed ) heeft die persoon overal trust omdat er geen gespecifieerde claim is toegepast aan die persoon
Dan moet je alsnog goed oppassen waar/hoe je geclaimed hebt.

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Tip @Patrick
Je kan met subdivide claims werken op je grote claim. Maak een subdivideclaim van de plaats waar je kisten en andere containers staan. Dan kan je (bouw & breek) trust geven aan spelers die mogen helpen op de grote claim en op die subdivided claim geef je de trust niet. Op deze manier hoef je niet alles te herclaimen en zijn je containers (mits ze in de subdivideclaim liggen) veilig.Andersom kan natuurlijk ook. Maak een subclaim van het gebied waar ze trust mogen.

Hoop dat dit helpt

Mvg Bagera

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Bagera kleine correctie op de subdivide claim optie. De trust van je hoofdclaim geld ook voor subdivide claim. Alleen als je de subdivide claim apart instelt werkt.

Voorbeeld je hebt een claim van 100 bij 100. In het midden heb je je kisten. Langs de rand wil je samen met spelers een stevige muur bouwen. Dan houd je de gouden schep vast typt /subdivideclaim in en dan maak je gebieden op de plek waar je andere wilt laten bouwen. Met /accesstrust kunnen ze alleen knoppen en hendels, deuren doen. Met /containertrust alleen in de kisten komen. Met /trust kunnen ze alles.

Een claim word aangeduid met goudblokken en op de hoeken glowstone. Een subdivide claim word aangeduid met witte wol blokken. Met een houten stok kan je zowel de gewone claim als de subdivide claims zien

Status
Niet open voor verdere reacties.