Survival 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
Ik en 2 vrienden hadden een heel groot dorp gebouwd het is nu geclaimd door ene: someone ofzo we hebben echt meer dan een kwartaal eraan gewerkt er is nu veel gesloopt kunnen wij alsjeblieft die claim en ook het stuff is weg het is nu echt niet meer leuk ):

JulienH11

Niet Verified
24 okt 2014
15
1
94
19
Moe's!
Nou ik ben iets van 32 emerald blocks kwijt en ik ben ook iets van 16 dia blocks kwijt en ik ben 1.5 jaar werk ook meteen kwijt.....

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ok, snap dat je haast hebt.
Ik ben zelf nu niet online (op Minecraft), helaas werken overdag ;-)

Kijk of Kogetsoo, Maaraa of Doc_Branolia online zijn en vraag om hulp in-game.

Hou alvast bij de hand :

de locatie (x,y,z) van het dorp

Groet,

Hape

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Kan met naamwisseling te maken hebben: nobody lijkt een UUID te zijn?
Zou het even met Remy opnemen intern als hij 'around is'. Eventueel kan je er tijdelijk een admin-claim van maken tot e.e. is uitgezocht.

DonutH11

Niet Verified
4 mrt 2015
35
12
94
21
Minecraft, haunted, hungergames
het probleem is ik ben mijn homes ook kwijt geraakt ik kan het dorp omschrijven: 2 beacons (zijn vermoedelijk weg) een groot blokstenen huis er waren iets van 10 huizen in een market en een minirail (let op mini) o ja en een bord met alle regels daar staan ook de namen op: JulienH11 DonutH11 maxvdberg2003

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Overigens, we hebben (als alles goed is gegaan) de mogelijkheid om "rollback" te doen: dat is alle veranderingen terugdraaien tot een bepaalde datum. Laat je hoop nog niet vervliegen, ook niet als je nog even moet wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.