Open >> survival bug topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Heb jij een bug gevonden in survival? Meld hem dan hier en maak geen apart topic aan, zo houden we het overzicht en kan Remy alles in één keer bekijken

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Nou volgens mij heeft iedereen last van deze bug. Op medieval is je inv leeg net zoals de enderchests. Ook kan je geen help meer en geen shop.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Nou volgens mij heeft iedereen last van deze bug. Op medieval is je inv leeg net zoals de enderchests. Ook kan je geen help meer en geen shop.
Inv en enderchest zijn inderdaad resettet, wat ook de bedoeling. Je begint 'echt' opnieuw.

- Voor shop : gebruik /market of /warp shop.

Aan Remy : /help doet het niet

Jappiechappie03

Niet Verified
25 mrt 2014
19
4
62
Maar ik had bijvoorbeeld een heel goed zwaard en belachelijk goede armor hadden jullie niet van te voren kunnen melden dat je hele invetory weg ging?

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Inv en enderchest zijn inderdaad resettet, wat ook de bedoeling. Je begint 'echt' opnieuw.

- Voor shop : gebruik /market of /warp shop.

Aan Remy : /help doet het niet

Het was de bedoeling? Dat heb ik niet eerder gehoord. Sowieso begint een speler nu niet opnieuw. Denk aan normale kisten. Die worden niet gereset. Als een speler opnieuw wil starten kiest deze toch gewoon een andere survival? En waarom is er nooit eerder iets gezegd over deze 'reset'?

Thluy

Niet Verified
22 feb 2015
7
3
64
36
Hallo

kan het zijn dat /rtp het niet meer doet of is dat eruit gehaald
dat was mijn manier om resources te zoeken maar kan nu niet meer :(

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Klopt het dat we in Hell realm geen /back meer kunnen doen? Ik ben nu een spawner locatie kwijtgeraakt, xD

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Yo,
heb op nieuwe sur (in mijn geval; hell) een legend rank ipv god rank! Ik hoorde daar dat het bug is, dus meld ik het ff!
Wil graag mijn god rank terug! Pretty please!! :(

Nookie

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
-De /help command ligt er al een tijdje uit. Remy is deze opnieuw aan het schrijven maar dat kost tijd.
-Er is vanaf begin gezegd dat je je spullen niet kunt meenemen naar de nieuwe wereld. Je kunt in survival1 wel tussen de oude en de nieuwe heen en weer warpen.
-Vanwege technische reden was het nodig de files die het bij houden wat je in je inventory en enderchest hebt te wissen. Dit is geen bug maar een noodzakelijke actie om de uitbreiding van survival mogelijk te maken. Het is jammer voor de spelers die wat kwijtgeraakt zijn. Echter hebben we er een hele hoop gebied voor terug gekregen.
-De /rtp command is vervangen voor een systeem met region posts.
-Problemen met rank kwijt gaan we naar kijken en worden gecorrigeerd.

dahbawz

Niet Verified
5 mrt 2015
5
0
45
De situatie is als volgt:

Mijn vriendin en ik gaan via /start naar een nieuwe plek, we vinden daar een ezel en een WIT paard.
Deze hebben we beide nog nodig voor onze collectie. Na een aantal uren lopen met onze 2 dieren komen we achter een onwijs rare bug, we zijn 1000 blocks op de x-as verwijdert van onze home maar helaas krijgen we overal "eind wereld bereikt".

Ik spreek kogestoo aan die vervolgens het probleem erkend en weet dat deze "bug er is" Op de gehele x-as kregen we "einde wereld bereikt"

Vervolgens heeft Kogestoo me geholpen door een ezel voor me te spawnen bij mijn home aangezien wij speler niet benadeeld moeten worden door deze bug (dank daarvoor!)

Nu vroeg mijn vriendin hetzelfde alleen werd deze helaas niet geholpen, toen ze het nog 2 maal vroeg werd ze helaas gemute.

Ik hoop dat er snel iets aan deze bug gedaan word.

Weetje: Als ik via de andere kant die x-as over klim dan kan ik er wel voor bij, enkel langs 1 kant niet. Alsof er een grote ontzichtbare muur staat daarzo.

Ik heb eht langs de gehele x-as gehad en dit zit rond de -5500 blocks. Heb de z-as nagelopen van +4500 tot -9000, nogmaals lang die gehele x-as kon ik niet meer langs. Mijn vriendin kwam trouwens 200 blocks verder tot de -5700 voordat ze die einde wereld kreeg, het is dus ook nog eens per speler verschillend.

Thijs

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
ik heb een bug gevoden samen met @Roderlo dat je niet naar boven word gelanseert als je geen fly hebt als je op een slime block staat die door een pison naar boven word verschoven

• Like
Reactions: Retep

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Ik ben bezig met een experimentele "charged creeper" farm in sur medival. Alle creepers worden "genametagged" maar terwijl ik bezig ben zie ik tot mijn verbazing dat er toch creepers despawnen!! Dit hoort toch eigenlijk niet!!
Iemand enige suggesties/oplossingen??
Coords: -4320 -5098

2uszeds.png

Nookie

Laatste update:

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Ik denk dat dit komt door de serversoftware die afhankelijk van de serverbelasting (m.a.w. de drukte in bepaalde chunks) het aantal entities beperkt als eerst correctie op beginnende lag. Combinatie van redstone/valdeuren/creepers zou wel eens een hoog aantal entities kunnen betekenen in de chunk. Het debug scherm zou daar iets over kunnen zeggen.

Verder hebben we deze creepers goedkoop op de kop kunnen tikken en zit er (dus) geen Bovag garantie op.
Wellicht zijn ze een beetje bedorven ;-p

Geef nog even de coords door (edit je bericht, scheelt weer extra), dan kunnen we met eigen ogen aanschouwen.

Gr. Hape

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
kleine bug gevonden waardoor de server denkt dat je aan het pvpen bent en dus niet meer kan bouwen.

Oorzaak: Gooien van ender pearl
Effect: pvp modes, kan niet meer bouwen
Server: Survival1

SdZVicA.jpg

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
op survival 1 kan ik het probleem niet nabootsen. Of te wel ik krijg niet een pvp melding door gooien van ender pearl

UprisingErrors

Niet Verified
30 mrt 2014
79
16
79
op survival 1 kan ik het probleem niet nabootsen. Of te wel ik krijg niet een pvp melding door gooien van ender pearl

volgensmij alleen het geval als je damage krijgt tijdens het landen. ik gooide net een pearl zonder dmg te krijgen en toen was er inderdaad niks aan de hand. vervolgens nog 1 gegooid en kreeg wel dmg .. toen werd het ineens een stuk lastiger.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
weer een bug gevonden ik weet niet of dat aan mc licht of aan de server maar het compas werkt niet meer op die manier kun je niet zien waar de orginele spawn is en een 24/7 iron farm maken

Status
Niet open voor verdere reacties.