De situatie is als volgt:
Mijn vriendin en ik gaan via /start naar een nieuwe plek, we vinden daar een ezel en een WIT paard.
Deze hebben we beide nog nodig voor onze collectie. Na een aantal uren lopen met onze 2 dieren komen we achter een onwijs rare bug, we zijn 1000 blocks op de x-as verwijdert van onze home maar helaas krijgen we overal "eind wereld bereikt".
Ik spreek kogestoo aan die vervolgens het probleem erkend en weet dat deze "bug er is" Op de gehele x-as kregen we "einde wereld bereikt"
Vervolgens heeft Kogestoo me geholpen door een ezel voor me te spawnen bij mijn home aangezien wij speler niet benadeeld moeten worden door deze bug (dank daarvoor!)
Nu vroeg mijn vriendin hetzelfde alleen werd deze helaas niet geholpen, toen ze het nog 2 maal vroeg werd ze helaas gemute.
Ik hoop dat er snel iets aan deze bug gedaan word.
Weetje: Als ik via de andere kant die x-as over klim dan kan ik er wel voor bij, enkel langs 1 kant niet. Alsof er een grote ontzichtbare muur staat daarzo.
Ik heb eht langs de gehele x-as gehad en dit zit rond de -5500 blocks. Heb de z-as nagelopen van +4500 tot -9000, nogmaals lang die gehele x-as kon ik niet meer langs. Mijn vriendin kwam trouwens 200 blocks verder tot de -5700 voordat ze die einde wereld kreeg, het is dus ook nog eens per speler verschillend.
Thijs