Ik snap dat het veel werk is, en dat er andere factoren meespelen zoals werk en /of school.
maar dit horen we al twee maanden. ik heb er alle begrip voor, maar twee maanden is een lange tijd zonder een officieel bericht, ook al zou het een korte we zijn er mee bezig, maar er komen dingen tussen post van de staf zijn. Een update on waar ze nu zijn.
Op dit moment is het laatste bericht dat van 27 augustus. het is bijna november nu. Veel mensen zoals ik hebben hun bouwwerk al opgegeven en kunnen dus niets meer doen op survival. Er zijn andere gamemodes waar je je ook een poos me bezig kunt houden (in mijn geval skyblock), maar sommigen komen niet voor survival, en er is niet veel te survivallen op het moment. En dan heb ik het niet eens over survival 2/heaven. die wachten nog langer dan de mensen van survival 1
Added: En wat betreft een volledige reset? zou mij niet meer interesseren, dan kan ik tenminste weer iets doen op survival.
Zo denk ik er dus ook over.
Ik heb vlak voor die reset bekend was een rank gekocht voor survival, nu heb ik m'n claims opgegeven met het idéé dat deze binnen 3 weekjes weer beschikbaar zijn.
Nu zijn we al dikke 2 maanden verder en ik kan nog niet echt online komen want wat zou ik dan doen?
Natuurlijk snap ik (en hopelijk iedereen) dat het veel werk is.
Als je de gebouwen wilt overzetten zonder dat het opvalt kan dat per claim een dik uur duren.
Wat ik vind is dat deze community een update moet krijgen.
Bijvoorbeeld :
"Wegens persoonlijke redenen is de nieuwe Survival server nog niet af, momenteel zijn wij bezig aan plugins *x* & *x*. Alle claims zijn bijna overgezet."
Haunted is een geweldig server netwerk, het is voor mij de opvolger van een oudere server waar ik vroeger op zat.
De reden die toen zijn offline gegaan is niet communicatie met de community.
Het zou sneu zijn als Haunted die route opging.
Laten we hopen op een update &
@remymine ik snap het als er vertragingen zijn. Dat betekent dat je om het project geeft en het perfect wilt maken. Iets waar velen de mist in gaan. Maar laat ons dan gewoon weten waar jij & het staff team zitten.
- Sfekke