Gesloten Survival1

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
Hallo, het begon allemaal rond 2013 shorvey vroeg mensen om mee t helpen aan een bouwproject ik was opgewonden, en zij ja! we gingen met zn 2 bouwen we begonnen met een meer om diedroog t leggen en een zwembad t maken dat koste ons paar dagen daarna waren we begonenn met het hotel, we hebebn die niet afgemaakt we wouden iets andere dingen maken (Hotel is gemaakt door: (Yerios Mitherilias MikeCraft3 Shorvey en QYB1960) Shorvey was steeds minder online en vroeg mij of ik de eigenaar wou worden, ik zij natuurlijk! uiteindelijk was ie bijna nooit meer online toen begon ik aan een achtbaan! (Whitch) heeft geholpen met de sing's de glijbaan heeft shorvey nog gemaakt. Daarna stopte shorvey omdat hij gta V kreeg en hij daar helemaal mee bezig was. Toen kwam QYB en zino aanstromen qyb en zino hebben de bar gemaakt, QYB heeft een hele verdieping ingericht en samen gingen we verder, toen kwam Charmoviestar zei heeft de parkour gemaakt waar ik heel blij mee was :D nadat dat was afgelopen begon ik aan de spawn want ik had in gedachte dat het misschien een warp kon worden. dus ik heb dat gemaakt, daarna heb ik samen met QYB1960 de muur gemaakt dat was tot laat 's nachts doorgegaan, ik heb ook nog met Zino de spawner gedeelde gemaakt en de villagers :) ik hoop dat dit genoeg bewijs is

getuigen: WhiskeyTheMan (heeft me trouwens geholpen met de villagers)
Getuigen: JustMigo
Getuigen The_Epic_Fish
Ik kan nog meer getuigen regelen, als dat nodig is

mvg, Mike

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
Sorry dat sommige zinnen niet kloppen, heb dit redelijk snel in elkaar gezet

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
heel fijn om te zien dat je veel plezier beleefd op de haunted servers ik heb ook heel veel beleefd maar ik houd het kort het is begonnen met n_tinus( ofzoiets) en uiteindelijk is het geëindigd met een van mn grootste vrienden hier op haunted @Nookie_S5 en nog vele andere

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Het enige wat ik mij kan herinneren nog dat ik een lift maakte,(long long time ago) verder zeggen mij de namen niks meer, ik onthoud niet alle namen, is geen beginnen aan, het is een komen en gaan van spelers

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Zoals vanmiddag al aangegeven, hebben wij bewijs nodig dat de betreffende claim daadwerkelijk van jou was. Tot op heden zie ik geen bewijs hier van. Je hebt 24 uur de tijd om aan te tonen dat de betreffende claim van jou was. Bij uitblijven van bewijs sluiten we het topic en nemen de situatie niet meer in behandeling.

Hopende voldoende te hebben geinformeert,
Doc_Brano

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
Waarom zou xDark een bord ophangen met MikeCraft3 als eigenaar, mijn ing is nu FanVanNLGamers
Waarom weet ik precies wie wat heeft gebouwd
Ik heb veel mensen gehad die hebben meegeholpen, en kunnen bevestigen dat die vakantiepark tot mij behoord

Als dit niet genoeg bewijs is, dan zou ik graag weten wat voor bewijs je wilt hebben

mvg, Mike @Doc_Brano

https://nl.namemc.com/s?FanVanNLGamers

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
En nog iets, er is in mn huisje, in de muur helemaal op het einde boven de slaps een hat winkel dat weet niemand behalve ik

MikeCraft3

Niet Verified
8 mei 2015
40
11
109
26
Je kan tevens het hele gebied checken, er is niks wat xDark heeft gemaakt op dat quartz na en die 2 water stromingen

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Wegens ontbreken van bewijs dat de betreffende claim gebied van jou was, sluit ik dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.