Survival2 (heaven realm) reset bij 2.0

Survival2 (Heaven Realm), moet die gereset worden?

• Total voters
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Hallo beste mensen van hauntedmc.

Ik weet dat ik te laat ben om me op te geven om te zeggen dat ik niet wil dat Survival2 gereset word, dus dan moet ik het nu maar doen. Volgensmij vinden heel wat mensen dat het niet gereset moet worden, omdat er heel veel tijd in gestoken is en we vinden een reset nog niet nodig. Hierboven heb ik een Opiniepeiling gezet, zodat jullie kunnen stemmen of hij gereset moet worden of niet.

Groeten,
Gamer_641

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Hallo beste mensen van hauntedmc.

Ik weet dat ik te laat ben om me op te geven om te zeggen dat ik niet wil dat Survival2 gereset word, dus dan moet ik het nu maar doen. Volgensmij vinden heel wat mensen dat het niet gereset moet worden, omdat er heel veel tijd in gestoken is en we vinden een reset nog niet nodig. Hierboven heb ik een Opiniepeiling gezet, zodat jullie kunnen stemmen of hij gereset moet worden of niet.

Groeten,
Gamer_641
is beetje nutteloos want de reset komt er toch want dr zijn wat problemen met de chunks dus er is een nieuwe wereld dus hier kan een slotje op staff????

groetjes sneaky

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Jammer, maar ja als het moet dan moet het. Nog een vraagje, kun je je spullen dan ook weer meenemen daar die nieuwe wereld?

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Jammer, maar ja als het moet dan moet het. Nog een vraagje, kun je je spullen dan ook weer meenemen daar die nieuwe wereld?
daar ben je te laat voor dat topic is alweer gesloten

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Gast je kan toch wel gewoon antwoorden dat maakt toch niet zoveel uit

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Hij is al gereset op 2.0
Je bent met het melden van je standpunt maanden te laat, overigens hadden we het sowieso al gereset puur vanwege het praktisch voordeel voor de server.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Gast je kan toch wel gewoon antwoorden dat maakt toch niet zoveel uit

Je kon een formulier invullen om 1 gebouw mee te nemen naar 2.0 dat kon van survival 2 en 3 en van creative maar helaas kan dat nu niet meer en het is al een tijd bekend dat er een reset komt ondanks dat heel veel spelers die niet op forum zitten het vermoedelijk niet weten. Maar het is ook best weer leuk om helemaal opnieuw te beginnen in een nieuwe wereld zonder lagg etc

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Je kon een formulier invullen om 1 gebouw mee te nemen naar 2.0 dat kon van survival 2 en 3 en van creative maar helaas kan dat nu niet meer en het is al een tijd bekend dat er een reset komt ondanks dat heel veel spelers die niet op forum zitten het vermoedelijk niet weten. Maar het is ook best weer leuk om helemaal opnieuw te beginnen in een nieuwe wereld zonder lagg etc
deze informatie is allemaal al verteld dus beetje overbodige post

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
deze informatie is allemaal al verteld dus beetje overbodige post
Ik vind jou echt een betwetter. Je reageert overal op alsof het jou server is,erg irritant,zou het erg op prijs stellen als je niet meer reageert op dingen die ik post. Alvast bedankt voor de medewerking!

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Oke Oke maar ik zit ook weer naar maanden lang geen minecraft gespeeld te hebben op deze server dus ik heb het niet allemaal gevolgt alleen ik vind het wel jammer dat ik nog niet weet of ik SPULLEN mee kan nemen..

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
Oke sorry maar dit topic was als eerste bedoelt om te weten of die survival nou echt gereset moest worden dus ik dacht dan kan ik deze vraag er ook bij stellen maar dan weet ik nu ook dat dat niet kan

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Ik vind jou echt een betwetter. Je reageert overal op alsof het jou server is,erg irritant,zou het erg op prijs stellen als je niet meer reageert op dingen die ik post. Alvast bedankt voor de medewerking!
Ik mag reageren op elke post die ik wil

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Oke Oke maar ik zit ook weer naar maanden lang geen minecraft gespeeld te hebben op deze server dus ik heb het niet allemaal gevolgt alleen ik vind het wel jammer dat ik nog niet weet of ik SPULLEN mee kan nemen..
Hier heb je je antwoord kan je niet mee

Groetjes sneaky

Status
Niet open voor verdere reacties.