Tank discussie

tank?

• Moet weg

Votes: 7 23,3%
  • Mag blijven

Votes: 12 40,0%
  • Minder sterk worden

Votes: 9 30,0%
  • Kitpvp 2.0 tankloos

Votes: 6 20,0%

• Total voters
    30
Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ey mensen de meeste mensen die dit lezen zullen vast kitpvp kennen. Maar kennen jullie ook de kit tank? Leuk toch een kit waarbij je zonder enige skills toch een paar mensen af kan gooien waar je (af en toe) geen kills bijgeschreven krijgt! Tja, ten eerste Tank is een OP kit je moet met warrior 5 tank 5, 2 x zo veel hitten mocht hij dood zijn (schematisch gezien) maar dan denk je: "Maar tank heeft slowness dus dan is dat toch ook lastiger?" Ja dat klopt, maar het is ook zo als je met tank hit dat je dan een combo kan verbreken van een Warrior hierdoor kan je soms een minimale combo van 3 krijgen + dat met spelers met een goede ping je met 1 tank combo eeaf kunnen slaan. Deze tacktiek wordt door veel 'targetters' gebruikt en is vervelend en ik vind dat tank een beetje het pvp niveau verlaagd want het is te OP met tank is veel te eZ (makkelijk) hierbij heb ik een verzoek om de kit tank te 'verlagen' van knockback (met plugins) en graag jullie mening mis kitpvp 2.0 tankloos? Let me know!
Xxx eviltje ;D

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Btw dit is GEEN eis fzo gwn een democratisch topic...
Don't hate <3

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Archer is de counter van Tank lijkt mij... Maar als je niet goed met boog om kan gaan, word het ook lastig hé xD Misschien ninja ook nog :D

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ik neem alleen tank als mijn wifi zo slecht is dat ik niet eens iemand kan slaan :p

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Archer is de counter van Tank lijkt mij... Maar als je niet goed met boog om kan gaan, word het ook lastig hé xD Misschien ninja ook nog :D
nah, niet echt t doet zo weinig damage dat je een half jaar bezig bent voor die tank dood is...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
dit is mijn topic wat ik een tijdje geleden aan heb gemaakt:
Beste haunted pvpers,

In dit topic ga ik wat stats van verscheidene kits laten zien en mijn mening hierover geven.
Als eerst even de kits, ik ga t alleen hebben over de meest gespeelde kits aangezien de andere kits vaak ook moeilijk te zijn om te vergelijken.

Warrior:
Chain armor protection 3
Diamonds sword sharpness 2 (9,5 attack damage)

Tank:
Diamond armor protection 1 (volgens mij, niet zeker)
Stone sword knockback 1 (5 attack damage)
Debuff: slowness 2

Knight:
Iron armor protection 3
Iron sword sharpness 3 (9,75 attack damage)

Dit zijn alle kits waar ik het over ga hebben,
Elke kit heeft zijn voor en nadelen. Zo heeft warrior een hoge damage en tank veel armor, ik noemt dit in dit topic damage/armor verhouding, aangezien t hier niet echt veel uitmaakt of je betere armor of betere swords hebt, zolang je elkaar in evenveel hits dood hebt. Knight heeft deze beste damage/armor verhouding, dit is een grote buff van knight, deze damagearmor verhouding is bijna 2 keer zo groot als warrior. Maar oke dat knight heel sterk is weten we ook wel en dat valt te begrijpen omdat t een donateur kit is.
Warrior houd ik aan als de gemiddelde damage/armor verhouding omdat dit een beetje de basis kit heeft en deze geen debuffs of buffs heeft.
Warrior is dus een gemiddelde kit met geen buffs of debuffs,
Tank heeft 2 buffs en 1 debuff,
Tank heeft een betere damage/armor verhouding dan het gemiddelde(warrior), dat is dus 1 buff, tank heeft ook als buff knockback, wat een hele goede buff is in deze map, en als debuff heeft een tank dan slowness. Ze hebben dus als eindcijfer +1,
Knight heeft hier +2 (omdat deze buff heel sterk is)
En warrior 0.

Hier komt dus uit dat knight heel sterk is maar oke, het is een donator kit.
Maar er komt ook uit dat tank sterker is dan warrior, hierdoor zijn de basis kits (non-donatorkits) unbalanced, hierdoor is de pvp niet eerlijk verdeeld en wordt je een beetje gedwongen om tank te gaan om sterk te zijn.
Mijn advies is daarom om 1 van de buffs van tank weg te halen,
Dit kan op 3 manieren,
1. De knockback van tank weghalen, gaat wss niet gebeuren...
2. De damagearmor verhouding veranderen doormiddel van tank minder armor/slechter zwaard te geven.
3. De damage armor verhouding veranderen doormiddel van alle andere kits een beter wapen of betere armor te geven.

Ik hoop dat jullie dit inzien en er iets mee doen, bedankt voor t lezen en nog veel pvp plezier

Laatste update:
  • Like
Reactions: Evilhebix123

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184

Nee je gaat met bow noooitt dood. En je hebt "Archer protection"

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
nah, niet echt t doet zo weinig damage dat je een half jaar bezig bent voor die tank dood is...
Maar met tank kanje bijna elke kit er 123 af knocken

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Lol deze XD Ik word 2x van map geknockbackt door een Ivoraax030, kom ik terug met tank5, gaan ze met 5 man op mij focussen... XD
Killen ze mij, zeggen ze "dit gebeurt er met tanks hé ;)"
Terwijl ze met 1 tank teamen XD
#Logic in Kitpvp

woffri20

Niet Verified
9 jan 2015
96
76
174
23
WESTLAND
Tank op hogere levels krijgt archer protection.
Ik denk dat dat beter fire protection moet zijn, zodat archers wel degelijk iets kunnen uitrichten.

- Woffri

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
22
beter doen ze wood sword ZONDER KNOCKBACK

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
beter geven ze tank nog een extra sharpness level het duurt bijna een jaar voordat je iemand door hebt als je slim bent ga je namelijk niet aan de zij kant van een eiland staan als je aan het vechten bent met een tank

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
beter geven ze tank nog een extra sharpness level het duurt bijna een jaar voordat je iemand door hebt als je slim bent ga je namelijk niet aan de zij kant van een eiland staan als je aan het vechten bent met een tank
Heel vaak mengen tanks en slaan ze mensen die in een gevecht zijn eraf, of rennen ze zelf naar de rand van een eiland, als je tank een extra sharpness geeft is t helemaal outbalanced en is tank zo goed als de sterkste kit.

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
Knight is de sterkste kit maar ok

Status
Niet open voor verdere reacties.