Ik, bauertje, master genius zijn minimaal 25 k aan tokens door dat tp glitchen kwijt geraakt :(Best sadistisch van jou kant.. Als hij echt zoveel accs had, had hij perm banned ( 500% zeker ) . En die tpglitch, is een lang verhaal, maar ga niet zeggen dat 't jammer vind dat hij banned is :p als jij 't zelfde meemaakte, en dat niemand je steunde, zou je je rot voelen denk ik :p ( no hate )
Ik weet dat hij fout zat, en vind ik best zielig. Maar het proleem is, iemand liet hem tpa'en, en hij is erdoor geglitched zonder dat hij 't wist, hij wist 't later pas, ( en nu komt 't zielige stuk ) hij raidde door terwijl hij 't wist. Als hij 't niet deed, vond ik dat wel legit, maar toen hij 't wist, vond ik wel dat hij moest stoppen, of tenminste stuff back geven...Ik, bauertje, master genius zijn minimaal 25 k aan tokens door dat tp glitchen kwijt geraakt :(
Ik zal nog even kijken of ik nog wat te koop heb.
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, volgens mij wist harmen het zeker wel en was het juist zijn bedoeling...Ik weet dat hij fout zat, en vind ik best zielig. Maar het proleem is, iemand liet hem tpa'en, en hij is erdoor geglitched zonder dat hij 't wist, hij wist 't later pas, ( en nu komt 't zielige stuk ) hij raidde door terwijl hij 't wist. Als hij 't niet deed, vond ik dat wel legit, maar toen hij 't wist, vond ik wel dat hij moest stoppen, of tenminste stuff back geven...
Best sadistisch van jou kant.. Als hij echt zoveel accs had, had hij perm banned ( 500% zeker ) . En die tpglitch, is een lang verhaal, maar ga niet zeggen dat 't jammer vind dat hij banned is :p als jij 't zelfde meemaakte, en dat niemand je steunde, zou je je rot voelen denk ik :p ( no hate )
Maar niet door glitches :pLol ik ben ook genoeg tokens aan verschillende bases kwijt geraakt xD
Even sirreus dat was een foutje xd@Harmen en waarom is mijn reactie dumb? Ik zeg gewoon wat over je ratings.. mijn reactie is niet dumb, ik heb gelijk.
Omdat je volledig off-topic gaat en niets met het onderwerp te maken heeft. ( voor mij althans )