Te koop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
Hallo wie heeft zijn kit god te koop of prot 4
Zoja,

Zet de prijs is in de reacties

Mvg harmenvosken

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Je bent toch banned?? Of is dit voor een van je vele dubbel accounts?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Hij is niet perm banned. hij heeft nog steeds z'n harmenvosken account. ;p

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Best sadistisch van jou kant.. Als hij echt zoveel accs had, had hij perm banned ( 500% zeker ) . En die tpglitch, is een lang verhaal, maar ga niet zeggen dat 't jammer vind dat hij banned is :p als jij 't zelfde meemaakte, en dat niemand je steunde, zou je je rot voelen denk ik :p ( no hate )

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Best sadistisch van jou kant.. Als hij echt zoveel accs had, had hij perm banned ( 500% zeker ) . En die tpglitch, is een lang verhaal, maar ga niet zeggen dat 't jammer vind dat hij banned is :p als jij 't zelfde meemaakte, en dat niemand je steunde, zou je je rot voelen denk ik :p ( no hate )
Ik, bauertje, master genius zijn minimaal 25 k aan tokens door dat tp glitchen kwijt geraakt :(
Ik zal nog even kijken of ik nog wat te koop heb.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik, bauertje, master genius zijn minimaal 25 k aan tokens door dat tp glitchen kwijt geraakt :(
Ik zal nog even kijken of ik nog wat te koop heb.
Ik weet dat hij fout zat, en vind ik best zielig. Maar het proleem is, iemand liet hem tpa'en, en hij is erdoor geglitched zonder dat hij 't wist, hij wist 't later pas, ( en nu komt 't zielige stuk ) hij raidde door terwijl hij 't wist. Als hij 't niet deed, vond ik dat wel legit, maar toen hij 't wist, vond ik wel dat hij moest stoppen, of tenminste stuff back geven...

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ik weet dat hij fout zat, en vind ik best zielig. Maar het proleem is, iemand liet hem tpa'en, en hij is erdoor geglitched zonder dat hij 't wist, hij wist 't later pas, ( en nu komt 't zielige stuk ) hij raidde door terwijl hij 't wist. Als hij 't niet deed, vond ik dat wel legit, maar toen hij 't wist, vond ik wel dat hij moest stoppen, of tenminste stuff back geven...
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk, volgens mij wist harmen het zeker wel en was het juist zijn bedoeling...
sybren zegt namelijk dat hij er pas veel later bij kwam, ook wist harmen hiervoor al hoe hij moest tp glitchen en hebben mensen uit die f harmen zien proberen te enderpearl glitchen..
Maar oke, het is gebeurt...

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184

Hij had al 2 dubbel account gebruikt. Volgens andere mensen nog 6 andere accounts...

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hij heeft mij ooit zo'n lijst gestuurd... en btw, hij tpglitchte samen met vinz toen ook bij onze base, hij wist zeker wat hij deed hoor.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
@Harmen en waarom is mijn reactie dumb? Ik zeg gewoon wat over je ratings.. mijn reactie is niet dumb, ik heb gelijk.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Omdat je volledig off-topic gaat en niets met het onderwerp te maken heeft. ( voor mij althans )

Status
Niet open voor verdere reacties.