Teamspeak kerstfeest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Novaquest

Niet Verified
29 mrt 2015
100
17
144
24
Free-Wifizone
Hey Haunties!

Na een tijdje inactief te zijn geweest eigenlijk ben ik weer terug met een leuk idee! Van de week (wss zaterdag) ga ik een kerstfeest houden. Dit zal op creative plaats vinden. Ik maak hier een mooie zaal met DJ plek waar mijn musicbot dus in word gezet. Om bij het feestje te kunnen zijn moet je dus TS3 hebben. Ik wil zoveel mogelijk geld ophalen (Tokens) zodat ik die later op de dag in verschillende prijzen kan weggeven. Entree is gratis maar een nummertje aanvragen is maar 25tokens :) Dus er is veel muziek en een lekker dans feest! Later meer informatie over het feest en de precieze tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vinden:P

Groetjes Nova Aka Blessious

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Hey Haunties!

Na een tijdje inactief te zijn geweest eigenlijk ben ik weer terug met een leuk idee! Van de week (wss zaterdag) ga ik een kerstfeest houden. Dit zal op creative plaats vinden. Ik maak hier een mooie zaal met DJ plek waar mijn musicbot dus in word gezet. Om bij het feestje te kunnen zijn moet je dus TS3 hebben. Ik wil zoveel mogelijk geld ophalen (Tokens) zodat ik die later op de dag in verschillende prijzen kan weggeven. Entree is gratis maar een nummertje aanvragen is maar 25tokens :) Dus er is veel muziek en een lekker dans feest! Later meer informatie over het feest en de precieze tijd. Ik hoop dat jullie het leuk vinden:P

Groetjes Nova Aka Blessious
Okay is misschien wel wat laat gereageerd, maar dit is toch best wel een goed idee! Ik zit persoonlijk vaak op survival2 en al zeker met kerst want daar bouw ik mijn kerstboom al vroeg weer op en ga ik door heel survival2 als kerstman rond vliegen. Misschien kunnen wij de ideeën is combineren.

Status
Niet open voor verdere reacties.