The haunted trailer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Hey mensen!

Ik heb even met @remymine gepraat en ik mag mededelen dat ik de Haunted-MC Trailer mag gaan maken! :)
Aangezien er niet een ECHTE trailer is, er zijn er wel een paar maar geen officiele trailers, waar dagen werk in zit, en die echt alles duidelijk en goed laten zien, dat wil ik in deze trailer naar voren laten komen.

Dit zal natuurlijk veel tijd en werk kosten, dus dat gaat nog eventjes duren!

In deze trailer zal uit elk server-onderdeel wat naar voren komen. Maar omdat het ook om de community gaat, wil ik jullie vragen wat JULLIE terug willen zien in de trailer? Zijn er specifieke gebouwen/plaatsen/spellen waarvan je ze perse terug wilt zien in de trailer?

Laat ideeën achter in dit topic, er is al muziek geregeld en (vooral) ik, ga er hard mee aan de slag. Tips en ideeën zijn altijd welkom :)
Ik kijk er erg naar uit... Jullie ook?

• Like
Reactions: remymine

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Prison ziet er altijd erg nice uit en is veel werk geweest om te maken. Straks met de realm updates zal het survival deel niet moeilijk zijn om wat moois van te maken want die zijn awesome geworden.

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Prison ziet er altijd erg nice uit en is veel werk geweest om te maken. Straks met de realm updates zal het survival deel niet moeilijk zijn om wat moois van te maken want die zijn awesome geworden.
Misschien leuk om wat mooie bouwwerken van Brano te gebruiken? ;)

Peaceful Panda

Niet Verified
11 feb 2015
115
72
164
26
Balegem (België)
Tof idee, wou ik ook wel eens maken, maar ik ben op vlak van filmpjes maken ben ik een echte dummie! (op veel vlakken eigenlijk ;)

Veel succes ermee, ben benieuwd!

• Like
Reactions: Thijsjuh

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
105
84
164
24
Op de een of andere manier doet mijn After Effects raar, ik moet het allemaal even her-installeren :S

Status
Niet open voor verdere reacties.