Skyblock?...Ik wou vragen hier op deze topic of de mensen met een god+ rank (of lager) Thema's mogen kiezen op skyblock.
Ik hoop dat staff hierop reageerd!
Mvg DT_Craft
Ik wou vragen hier op deze topic of de mensen met een god+ rank (of lager) Thema's mogen kiezen op buildbattle.
Mvg DT_Craft
nee is niet onnodig want zo kunnen andere mensen ook gewoon mee discussiëren hierover en het staat bij het goede forum gedeelte want het is een request en ik vind het een goed idee maar dat gewoon alle ranks kunnen voten is toch nog wel het besteBeetje onnodig topic.. had ook een conversatie kunnen zijn naar staff.
Hij heeft er al 2 gemaakt met precies dezelfde vraag -_-nee is niet onnodig want zo kunnen andere mensen ook gewoon mee discussiëren hierover en het staat bij het goede forum gedeelte want het is een request en ik vind het een goed idee maar dat gewoon alle ranks kunnen voten is toch nog wel het beste
maar dat zeg jij dr niet bij je zegt alleen maak een conversatie aan met de stafHij heeft er al 2 gemaakt met precies dezelfde vraag -_-
Fair enoughmaar dat zeg jij dr niet bij je zegt alleen maak een conversatie aan met de staf
reageert* xDIk wou vragen hier op deze topic of de mensen met een god+ rank (of lager) Thema's mogen kiezen op buildbattle.
Mvg DT_Craft