Tijd voor een nieuwe rank

Nieuwe betaal rank dat hoger is dan god(voor de echte Haunted fans)

• Total voters
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
idk maar ik zelf te denken dat miss tijd is voor een nieuwe betaal rank. want er komen steeds meer gods lijkt het. De nieuwe rank is dan wel hoger dan god, en kan veel meer dingen. Ik vind deze rank die ik nu heb (god) beetje saai worden en wil meer willen kunnen bv op skyblock of zo. en mij boeit het niet als ik bv nog eens 20 bij moet betalen. Echte fans zullen dat heus ook wel doen.

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
er komt 5 april al een nieuwe rank.
Namelijk supreme.
Dit topic is dus best wel nutteloos. ;P

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
idk maar ik zelf te denken dat miss tijd is voor een nieuwe betaal rank. want er komen steeds meer gods lijkt het. De nieuwe rank is dan wel hoger dan god, en kan veel meer dingen. Ik vind deze rank die ik nu heb (god) beetje saai worden en wil meer willen kunnen bv op skyblock of zo. en mij boeit het niet als ik bv nog eens 20 bij moet betalen. Echte fans zullen dat heus ook wel doen.
De nieuwe rank is supreme en zal 100 euro kosten O_o

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
idc dat heb ik zo :p
Thumbs-up.png

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik vind het speciaal dat je bij dit topic meteen wordt ingedeeld, bij mensen die niet de rank kopen en dus geen echte Haunted fans zijn, en die wel kopen en dus wel een echte fan zijn. Het fan zijn heeft volgens mij helemaal niks te maken met welke rank je hebt, maar hoe je je inzet voor de server.

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Als er weer bij staat ( Kan in ieder geval veranderd worden ) Weet ik wat me tedoen staat lol.

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
lol altijd van die kindjes die moeten zeiken op kleine nutteloze dingen XD ga lekker je ouders irriteren in plaats van random mensen op internet hahaha
Ik vind het speciaal dat je bij dit topic meteen wordt ingedeeld, bij mensen die niet de rank kopen en dus geen echte Haunted fans zijn, en die wel kopen en dus wel een echte fan zijn. Het fan zijn heeft volgens mij helemaal niks te maken met welke rank je hebt, maar hoe je je inzet voor de server.
So ritch boy..?

Status
Niet open voor verdere reacties.