Hi haunties
Dit is gewoon een klein vraagje.
Kan de map van factions gereset worden?
Redelijk wat mensen vonden dat het tijd was.
Mvg.
Naaien? Ik ken jou niet eens.Best gek dat dit precies is wanneer wij onze base af hebben en wanneer tactical net terugkomt. Dit zou anders niet gevraagd worden. Beetje gek en vervelend dat jullie dit alleen willen om ons te naaien. Als jullie net een base af zouden hebben dan zouden jullie dit ook niet willen en vragen.
Binnenkort zal ik er een paar geven.Kan je argumenten geven? Vind het persoonlijk niet echt nodig als je kijkt naar waar actief iets gebouwd is.
Waar slaat dat opartho je begint pas weer na zoveel tijd te spelen ik weet dat je altijd nummer 1 wil zijn maar deze keer zijn er beter mensen nummer 1 had je maar vroeger terug fac gespeeld ;)
Hi haunties
Dit is gewoon een klein vraagje.
Kan de map van factions gereset worden?
Redelijk wat mensen vonden dat het tijd was.
Mvg.
Best gek dat dit precies is wanneer wij onze base af hebben en wanneer tactical net terugkomt. Dit zou anders niet gevraagd worden. Beetje gek en vervelend dat jullie dit alleen willen om ons te naaien. Als jullie net een base af zouden hebben dan zouden jullie dit ook niet willen en vragen.
Zeg, na 2 weken hard werken en alles verzorgen is meteen beginnen niet leuk. Dan is alle moeite voor niks omdat je niet hebt kunnen genieten van je base. Verder kunnen alle verbeteringen/aanvullingen gewoon tijdens regulier onderhoud gedaan worden, hier is geen restart voor nodig. Volgens mij speel je überhaupt geen factions want het lijkt er niet op dat je echt snapt hoe het is qua nieuwe base enzo xD.
En Artho feit is en blijft: Tactical is 2 dagen terug opeens komen er een paar mensen van tactical met het idee om een restart te doen. Dit is zodat wij dan weer met niks beginnen en jullie beter kunnen gaan worden. Factions heeft geen restart nodig op het moment, er is nog niet veel gebouwd enz. Er is nog genoeg te vinden in de nether en end. Dus restart lijkt mij zeer onnodig. En Artho het zegt al genoeg dat je op de vraag over de argumenten over een restart zegt ' binnenkort zal ik er een paar geven' . Dit geeft aan dat je er zelf geen weet maar eerst wilt overleggen met je faction.
Nogmaals, ik ken jou niet en ik wist niet dat jij en je faction net een base hadden. Ten tweede, ik heb geen zin om veel te typen als ik op mn iPhone zit, want dat gaat redelijk traag. Duidelijk?Zeg, na 2 weken hard werken en alles verzorgen is meteen beginnen niet leuk. Dan is alle moeite voor niks omdat je niet hebt kunnen genieten van je base. Verder kunnen alle verbeteringen/aanvullingen gewoon tijdens regulier onderhoud gedaan worden, hier is geen restart voor nodig. Volgens mij speel je überhaupt geen factions want het lijkt er niet op dat je echt snapt hoe het is qua nieuwe base enzo xD.
En Artho feit is en blijft: Tactical is 2 dagen terug opeens komen er een paar mensen van tactical met het idee om een restart te doen. Dit is zodat wij dan weer met niks beginnen en jullie beter kunnen gaan worden. Factions heeft geen restart nodig op het moment, er is nog niet veel gebouwd enz. Er is nog genoeg te vinden in de nether en end. Dus restart lijkt mij zeer onnodig. En Artho het zegt al genoeg dat je op de vraag over de argumenten over een restart zegt ' binnenkort zal ik er een paar geven' . Dit geeft aan dat je er zelf geen weet maar eerst wilt overleggen met je faction.