Tijd voor een reset?

Status
Niet open voor verdere reacties.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hi haunties

Dit is gewoon een klein vraagje.
Kan de map van factions gereset worden?
Redelijk wat mensen vonden dat het tijd was.

Mvg.

e7b9847a7a671558a042a4fde440591d.png

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Best gek dat dit precies is wanneer wij onze base af hebben en wanneer tactical net terugkomt. Dit zou anders niet gevraagd worden. Beetje gek en vervelend dat jullie dit alleen willen om ons te naaien. Als jullie net een base af zouden hebben dan zouden jullie dit ook niet willen en vragen.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
artho je begint pas weer na zoveel tijd te spelen ik weet dat je altijd nummer 1 wil zijn maar deze keer zijn er beter mensen nummer 1 had je maar vroeger terug fac gespeeld ;)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Best gek dat dit precies is wanneer wij onze base af hebben en wanneer tactical net terugkomt. Dit zou anders niet gevraagd worden. Beetje gek en vervelend dat jullie dit alleen willen om ons te naaien. Als jullie net een base af zouden hebben dan zouden jullie dit ook niet willen en vragen.
Naaien? Ik ken jou niet eens.
Kan je argumenten geven? Vind het persoonlijk niet echt nodig als je kijkt naar waar actief iets gebouwd is.
Binnenkort zal ik er een paar geven.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Hi haunties

Dit is gewoon een klein vraagje.
Kan de map van factions gereset worden?
Redelijk wat mensen vonden dat het tijd was.

Mvg.

e7b9847a7a671558a042a4fde440591d.png

Ik vind het ook een goed idee , een reset.
Er zijn al verschillende topics gemaakt met wensen en aanvullingen/veranderingen dan kan dat bij reset in 1 keer mee genomen worden .
En iedereen begint dan opnieuw is juist alleen maar leuk, dat vind ik.
Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland

Nu je base toch af is dan is het toch juist leuk om opnieuw te beginnen , heb je weer wat te doen !!

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
de map is nog niet echt bebouwd

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Zeg, na 2 weken hard werken en alles verzorgen is meteen beginnen niet leuk. Dan is alle moeite voor niks omdat je niet hebt kunnen genieten van je base. Verder kunnen alle verbeteringen/aanvullingen gewoon tijdens regulier onderhoud gedaan worden, hier is geen restart voor nodig. Volgens mij speel je überhaupt geen factions want het lijkt er niet op dat je echt snapt hoe het is qua nieuwe base enzo xD.
En Artho feit is en blijft: Tactical is 2 dagen terug opeens komen er een paar mensen van tactical met het idee om een restart te doen. Dit is zodat wij dan weer met niks beginnen en jullie beter kunnen gaan worden. Factions heeft geen restart nodig op het moment, er is nog niet veel gebouwd enz. Er is nog genoeg te vinden in de nether en end. Dus restart lijkt mij zeer onnodig. En Artho het zegt al genoeg dat je op de vraag over de argumenten over een restart zegt ' binnenkort zal ik er een paar geven' . Dit geeft aan dat je er zelf geen weet maar eerst wilt overleggen met je faction.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Zeg, na 2 weken hard werken en alles verzorgen is meteen beginnen niet leuk. Dan is alle moeite voor niks omdat je niet hebt kunnen genieten van je base. Verder kunnen alle verbeteringen/aanvullingen gewoon tijdens regulier onderhoud gedaan worden, hier is geen restart voor nodig. Volgens mij speel je überhaupt geen factions want het lijkt er niet op dat je echt snapt hoe het is qua nieuwe base enzo xD.
En Artho feit is en blijft: Tactical is 2 dagen terug opeens komen er een paar mensen van tactical met het idee om een restart te doen. Dit is zodat wij dan weer met niks beginnen en jullie beter kunnen gaan worden. Factions heeft geen restart nodig op het moment, er is nog niet veel gebouwd enz. Er is nog genoeg te vinden in de nether en end. Dus restart lijkt mij zeer onnodig. En Artho het zegt al genoeg dat je op de vraag over de argumenten over een restart zegt ' binnenkort zal ik er een paar geven' . Dit geeft aan dat je er zelf geen weet maar eerst wilt overleggen met je faction.

Ik was diegene die een topic had aangemaakt ; wie wil dat faction blijft https://hauntedmc.nl/forum/threads/wie-wil-dat-faction-blijft.13862/
En ik speelde wel degelijk factions en denk zelfs al langer dan jou, dus oordeel niet gelijk over iemand.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Nogmaals, ik ken jou niet en ik wist niet dat jij en je faction net een base hadden. Ten tweede, ik heb geen zin om veel te typen als ik op mn iPhone zit, want dat gaat redelijk traag. Duidelijk?

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Dus, ik moest wat agrumenten geven?
Ok hier gaan we.

- De map : Een paar mensen hier zeggen dat de map nog perfect is. Op sommige plekken wel, maar overal is al iemand geweest. Als je /rtp doet kan je niet zomaar een base bouwen... Probeer ook maar eens spawners te vinden. De map is 6maanden oud, dus veel zul je er niet vinden. Voor staters is dit dus moeilijk om te starten. Ga maar eens naar de end, helemaal verwoest.

- Verbeteringen? : Als je bij het onderdeel factions even gaat scrollen, zie je dat er heel veel ideeën zijn voorgesteld. Een reset is een perfect moment om deze eventueel in te voeren. Er kunnen heus wat dingen aangepast worden, zoals de kits. De Suprème is nu redelijk OP. Misschien kunnen we alle kits wat minder goed maken? Ik weet het niet, maar ik denk wel dat p4 van een kit een beetje te OP is. Locks enzo terugbrengen lijkt mij ook wel cool, maar dat hoeft niet per se.

- Algemeen : In het algemeen is het gewoon tof om een reset te hebben. (Vind ik toch?!) Een nieuwe start is nooit mis, denk ik... Ik snap wel dat sommige dit niet willen, maar er zal ooit een reset komen. Ik heb ook redelijk wat commentaar gekregen van @pietervv . Blijkbaar had zijn faction net hun base ofzo? Ik heb dit topic niet gemaakt om jullie te pesten... Ik ken jullie niet, en ik wist niet dat jullie net een nieuwe base hadden. Daarbij moet de reset niet nu... Het kan ook over een maandje. Dan kunnen jullie even profiteren van jullie base.

Geef jullie meningen maar!
Mvg.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Er zal een update komen, of er een reset komt kan ik nog niet vertellen, ga maar uit van een nee.

• Like
Reactions: VFF
Status
Niet open voor verdere reacties.