Lange titel he?
Tis het waard.
Dit is serieus. Look at mah face, yo see mah face? Im serious!
*Zet zonnebril op*
Oke, even terug naar het onderwerp.
Je wilt zakgeld, een rank kopen, naar MineCon (GODDAMNIT ik wil gaan!!), of iets anders dat met geld te maken heeft, en je mag het NIET. Niet huilen dames, ik heb wat tips om te krijgen wat je wilt, lol.
En nu, ga ik deze tips uitproberen om naar Minecon te gaan xD
Vriendelijke groetjes,
Tigerking76
Tis het waard.
Dit is serieus. Look at mah face, yo see mah face? Im serious!
*Zet zonnebril op*
Oke, even terug naar het onderwerp.
Je wilt zakgeld, een rank kopen, naar MineCon (GODDAMNIT ik wil gaan!!), of iets anders dat met geld te maken heeft, en je mag het NIET. Niet huilen dames, ik heb wat tips om te krijgen wat je wilt, lol.
- Zorg dat je ouders in een goede, gulle bui zijn. Het gaat vooral om timing.
- Er is een grotere kans dat je ouders iets uitgeven als ze bijvoorbeeld loon hebben gekregen, dan dat ze net 200 euro hebben uitgegeven aan boodschappen. Ook dit, gaat om timing.
- Kijk je ouders lief aan, met puppy-ogen bijvoorbeeld, helpt niet altijd maar je kan het proberen xD
- Plan je 'aanval', zorg dat je van te voren een goede daad hebt verricht, of ze ergens mee hebt geholpen.
- Je kan het ook vragen, als je net een goed punt hebt gehaad voor bijvoorbeeld een proefwerk.
- Als je een tijdje niks hebt gekocht, is er ook een grotere kans dat je ouders ja zeggen. Als je de dag ervoor... ik zeg maar wat GTA V hebt gekocht, zeggen ze absoluut NEE!
En nu, ga ik deze tips uitproberen om naar Minecon te gaan xD
Vriendelijke groetjes,
Tigerking76