Hey mensen, ik heb slecht nieuws. Dit project zal tot nader oorden worden uitgesteld. In de plaats daar van zal ik een nieuw project starten!
Haunted 2.0 is er al een tijdje!
Dus ik dacht laat ik maar een project gaan beginnen om het te vieren!
Deze keer: De Titanic
Mijn vorige project, het ijspaleis (die voor de reset is gebouwd) was een groot succes dankzij alle investeerders en Builders die mee hebben geholpen.
Dus waarom niet een nieuw project? Dit keer in een ander thema, namelijk 108 jaar geleden,
Titanic, De boot die nooit meer aan wal is gekomen. De titanic heeft mij al van kind af aan geïnspireerd.
Maar goed, even over de boot zelf.
Ik heb voor dit project de naam titanic gekozen omdat de titanic ook de naam is van de boot. Ik ga de boot Helemaal na bouwen, zowel op creative bij /warp titanic en op survival2. Op een open stuk water zal de titanic opnieuw het water in gaan!
Het doel van dit project is om mensen te fascineren met wat je allemaal kan bouwen in minecraft survival. De boot is bedoeld om in te leven, NIET om in te bouwen. De boot is natuurlijk voorzien van meerdere kamers op individuele hoogtes.
MEER INFORMATIE INCLUSIEF PRIJZEN OVER DE KAMERS KOMEN BINNENKORT!
(Het is niet verplicht om permanent een kamer te huren in de boot, een kamer op de boot kan ook dienen als vakantiehuis).
Natuurlijk komt er ook een ijsberg te staan in het water alleen die moet nog ontworpen worden.
Investeringen en Functies
Een goed project is pas af als er allerlei functies zijn binnen.
(denk hierbij aan Project leider, bouwer,....)
Maar we hebben daarbij jouw hulp nodig! Doneer bouwmaterialen en/of tokens en steun dit project! Elke investeerder krijgt een mooi plekje in de Hall of Fame!
Wil jij nou investeren in dit prachtige en grote project? Laat een reactie achter of stuur mij (@bavaria500 )
een privé berichtje en laat weten wat je wilt doneren en hoeveel.
Waar wij vooral mee geholpen kunnen worden:
Als je een kamer wilt huren zijn er natuurlijk wel een aantal regels:
-Niet grieven.
-Niet stelen van andere bezoekers.
-Blokken slopen en of bouwen is niet toegestaan in het ship.
-Geen discriminatie dus respecteer elke bezoeker van dit mega ship.
Denk jij nu nadat je dit alles hebt gelezen dat je iets kan beteken voor dit project? Laat dan zeker een reactie achter! Mijn in game naam is: MilitairHarms
Haunted 2.0 is er al een tijdje!
Dus ik dacht laat ik maar een project gaan beginnen om het te vieren!
Deze keer: De Titanic
Mijn vorige project, het ijspaleis (die voor de reset is gebouwd) was een groot succes dankzij alle investeerders en Builders die mee hebben geholpen.
Dus waarom niet een nieuw project? Dit keer in een ander thema, namelijk 108 jaar geleden,
Titanic, De boot die nooit meer aan wal is gekomen. De titanic heeft mij al van kind af aan geïnspireerd.
Maar goed, even over de boot zelf.
Ik heb voor dit project de naam titanic gekozen omdat de titanic ook de naam is van de boot. Ik ga de boot Helemaal na bouwen, zowel op creative bij /warp titanic en op survival2. Op een open stuk water zal de titanic opnieuw het water in gaan!
Het doel van dit project is om mensen te fascineren met wat je allemaal kan bouwen in minecraft survival. De boot is bedoeld om in te leven, NIET om in te bouwen. De boot is natuurlijk voorzien van meerdere kamers op individuele hoogtes.
MEER INFORMATIE INCLUSIEF PRIJZEN OVER DE KAMERS KOMEN BINNENKORT!
(Het is niet verplicht om permanent een kamer te huren in de boot, een kamer op de boot kan ook dienen als vakantiehuis).
Natuurlijk komt er ook een ijsberg te staan in het water alleen die moet nog ontworpen worden.
Investeringen en Functies
Een goed project is pas af als er allerlei functies zijn binnen.
(denk hierbij aan Project leider, bouwer,....)
Maar we hebben daarbij jouw hulp nodig! Doneer bouwmaterialen en/of tokens en steun dit project! Elke investeerder krijgt een mooi plekje in de Hall of Fame!
Wil jij nou investeren in dit prachtige en grote project? Laat een reactie achter of stuur mij (@bavaria500 )
een privé berichtje en laat weten wat je wilt doneren en hoeveel.
Waar wij vooral mee geholpen kunnen worden:
- Tokens
- quartz
- black wool
- red stained clay
- oak wood
- stone
Als je een kamer wilt huren zijn er natuurlijk wel een aantal regels:
-Niet grieven.
-Niet stelen van andere bezoekers.
-Blokken slopen en of bouwen is niet toegestaan in het ship.
-Geen discriminatie dus respecteer elke bezoeker van dit mega ship.
Denk jij nu nadat je dit alles hebt gelezen dat je iets kan beteken voor dit project? Laat dan zeker een reactie achter! Mijn in game naam is: MilitairHarms
Laatste update: