Toen je op een mooie dag gekilled werd door een hacker :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik liep op prison, leuk. Ik zag een player genaamd: thebesttaner ik moet lachen want deze gozer rende met speed 100 in de warzone leuk toch? Ja dat denk je maar tot dat hij met killaura en strengt je in je rug neemt. Tja als hij op je af loopt en strengt drinkt terwijl je sprint, vervolgens je eigenlijk ge-1-hit word. Vind ik dit een beetje lastig om te recorden bewijs... Ja dan sta je hier maar een topic te maken door een stomme **** hacker en hopen dat de admin er wat tegen doet LOL. Nou ik heb GEEN bewijs ik zou niet weten hoe? ik bewijs hiervoor zou moeten hebben. Ik heb er wel om gelachen wat voor situaties dit brengt :'D.
Nou geachte moderaters ik ben mijn stuff kwijt :(
Ik heb gelukkig een globale lijst :) :
3 Sets protection 4 unbreaking 3
1 God sword, 1 God bow, God axe (maxed out dus)
30 Gapples
Strengt idc..
nog 1 extra helm en boots protection 4 unbreaking 3
en een 1,6 mil bounty :p JK
Maar ik heb geen bewijs ik zou niet weten waarom ik hier zou over liegen ik heb niks aan mn stuff

Nou bedankt,
Liefs Evil'tje

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Don't juge my spelling enz... -.-'

OlivierNL

Niet Verified
7 okt 2014
40
15
69
27
Evil het was toch 16mil xD

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Er zijn de laatste tijd zoveel hackers bij prison dat je ze bijna niet kunt tellen. Ik was vanochtend ook aan het pvpen met gerkots en toen sprong boerkampies er in met zijn killaura aan je snapt natuurlijk wel wat er gebeurde:((2 v 1 je armor breekt en je bent te laat met verwisselen) aldus heb ik hier geen bewijs voor maar ik ben klaar met die hackers. R.I.P. Evil ik leef met je mee man.

Status
Niet open voor verdere reacties.