Topics

Status
Niet open voor verdere reacties.

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Beste,
Het is niet dat ik zo graag zeur ofzoiets, maar ik heb nu bv een report staan die al 1 week niet bekeken en niet beantwoord werd. Zouden mods wat vaker naar reports kunnen kijken? Of hoe komt het dat ze niet echt actief meer zijn op reports?

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Het duurt meestal even...
XD

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Ik zal je zeggen dat er meestal maar een aantal crewleden zijn die er (veel) naar kijken.
Ikzelf laat pvp soms open (wanneer ik het niet zeker weet) , vind het soms nog een beetje lastig te beoordelen, dus laat ik er liever iemand naar kijken die die hacks meteen herkent.

Maar we hebben het momenteel een beetje druk met andere dingen@real , school enzo. Dus kan wat langer duren!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Okay thanks ! :)

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Ryan, bij mij krijg ik binnen de drie dagen een antwoord. Als ik weer een spammer heb ofz

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
^Meestal kijken ze er wel naar, maar de ene report is lastiger te behandelen dan de andere. Mijn topics worden meestal binnen 1 dag al behandelt. Simpele dingen, zoals spam, schelden e.d.
Als je hacks enzo report, moeten ze denk ik het nog voor de zekerheid controleren in-game.

• Like
Reactions: Maaraa

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Ingame controleren is wss alleen nodig als het echt een twijfel geval is, hacks als killaura en ff kun je makkelijk zien als het op een record staat.

• Like
Reactions: Maaraa

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Najah, een reactie zoals " ik zal hem even bekijken voor een tijdje " vergt niet veel moeite, want als ik zo'n reactie niet krijg he b ik het gevoel dat er ook niets aan gedaan wordt ;p ( ik heb een report met 5 videos, van MOGELIJKE hacks, )

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Najah, een reactie zoals " ik zal hem even bekijken voor een tijdje " vergt niet veel moeite, want als ik zo'n reactie niet krijg he b ik het gevoel dat er ook niets aan gedaan wordt ;p ( ik heb een report met 5 videos, van MOGELIJKE hacks, )

mja, dat ze minimaal ff iets plaatsen van "Jo, thanks voor de report, ik zal er van t weekend ofzo ff naar kijken als ik wat meer tijd heb...." Zoiets :)

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Yep, zoiets.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Naast studie, een gezin, werk enz enz, zijn er soms teveel berichten om af te handelen.
Het aantal reports wat binnenkomt is gigantisch als je het afzet tegen het aantal mods wat ze *kunnen* afhandelen.
Ik zou rustig 4 tot 5 uur per dag bezig kunnen zijn met reports lezen uitzoeken en behandelen. Als ik die tijd had.

Soms maak ik even tijd ('s nachts) om even in te halen: vandaag tientallen 'achterstallige' behandeld. Van 14 januari b.v.
2014 !!

Kijk goed naar de teller "bekeken" : als daar een nul staat is er iets mis. Staat er een 1 of meer, dan hebben we het gezien, gelezen en combineren het b.v. met een *ander* report of houden we de speler in de gaten. Er komen vaak meldingen over een persoon door meerdere mensen binnen. Dan verzamelen we eerst, net als bij twijfelgevallen.

Er gebeurt veel achter de schermen. Denk niet dat we je negeren, dat is beslist niet zo :)

Hape

Status
Niet open voor verdere reacties.