Zoals jullie al aan de titel zien ik neem afscheid. Bedankt voor de tijd hier (ben al langer inactief)
tot nu zeg ik: DOEI!
tot nu zeg ik: DOEI!
ooit moet remy ook ermee ophouden, of hij dat nou wilt of niet, iedereen word ooit oud, zo oud dat ze niks meer kunnen doen..........Het is altijd jammer dat een speler bij deze server er mee op houd, ik wens je veel geluk in je verdere toekomst.
En ach wie voor dat je het weet speel je hier weer.
Met vriendelijke Groet whitch
Nou nog 1 reactie dan nee het ligt niet aan Microsoft die verbetert het alleen ;).Nou microsoft bestaat bekend om spellen te ruïneren xD
dan moet remy dat maar aanleren aan zijn zoon of dochter zo blijft thn in goede handen :) (hopelijk)ooit moet remy ook ermee ophouden, of hij dat nou wilt of niet, iedereen word ooit oud, zo oud dat ze niks meer kunnen doen..........
MAAR GELLUKKIG IS DAT NOG LANG NIET!!!
(fissa)
Maar of jij dat kan? hihiAls Remy ooit de server zal moeten stoppen zal er vast en zeker iemand zijn die het over wilt nemen ghehe!
en als je de server wat aanpast kan het nog veel opbrengen bv meer voordelen duurdere ranks (mensen kopen da toch :D)diegene die het later wil overkopen/overnemen zal wel heel wat mogen betalen als het dan nog zo druk is zoals nu remy zijn server is al redelijk wat waard