Trol op faction van remy en rainbow ,wanneer komt de volgende trol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Dylan161005 heeft de trol actie van onze faction troy van remy en rainbow erg leuk gevonden.:)
In eerste instantie dacht hij :wat gebeurt er:confused:.
Wij kijken nog geregeld de video op youtube
ervan terug en kunnen er nog steeds om lachen
Hij heeft ook stuff gekregen en alles werd weer heel gemaakt.
Het is jammer dat sommige mensen zo negatief reageren en over veel dingen moeilijk doen.
Van mij mogen ze vaker trol actie doen.
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Er zijn altijd mensen die het beter weten {betwetters} of stomme reacties geven en andere zwart maken,negatieve aandacht vragen.
Op faction gebeurt het heel vaak dat ze elkaar van alles beschuldigen en alles proberen zodat iemand een ban krijgt.
KEEP CALM IT'S JUST A GAME

Bijlagen

• naamloos.png
    naamloos.png
    8,6 KB · Bekeken: 131
Laatste update:

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Verkeerde forum onderdeel? En om er nog een ironische bijdragen bij te leveren: Je schreef betweter verkeerd :D

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Dylan161005 heeft de trol actie van onze faction troy van remy en rainbow erg leuk gevonden.:)
In eerste instantie dacht hij :wat gebeurt er:confused:.
Wij kijken nog geregeld de video op youtube
ervan terug en kunnen er nog steeds om lachen
Hij heeft ook stuff gekregen en alles werd weer heel gemaakt.
Het is jammer dat sommige mensen zo negatief reageren en over veel dingen moeilijk doen.
Van mij mogen ze vaker trol actie doen.
Je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Er zijn altijd mensen die het beter weten {betwetters} of stomme reacties geven en andere zwart maken,negatieve aandacht vragen.
Op faction gebeurt het heel vaak dat ze elkaar van alles beschuldigen en alles proberen zodat iemand een ban krijgt.
KEEP CALM IT'S JUST A GAME
Dit topic is een beetje zinloos?

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Verkeerde forum onderdeel? En om er nog een ironische bijdragen bij te leveren: Je schreef betweter verkeerd :D

Voel je je aangesproken..............

Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.
Een betweter is vaak arrogant, hij accepteert geen kritiek en luistert slecht. Hij zegt zelden "dankjewel" of "alsjeblieft", en vrijwel nooit "sorry". Een betweter probeert aandacht te trekken van andere mensen.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Voel je je aangesproken..............

Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Maar het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.
Een betweter is vaak arrogant, hij accepteert geen kritiek en luistert slecht. Hij zegt zelden "dankjewel" of "alsjeblieft", en vrijwel nooit "sorry". Een betweter probeert aandacht te trekken van andere mensen.

W8, jij maakte toch dit topic omdat je aandacht wilde van andere mensen? En ik zeg vaak genoeg dankjewel of alsjeblieft :D en ALTIJD sorry (ik ben persoon die veel geeft om mening van andere zolang ik de ander respecteer). Kritiek accepteer ik in het geval dat het goede kritiek is, niet van dit soort bullshit. Ik ben een goede luisteraar en als je aan iedereen in mijn omgeving vraagt: Ik ben alles behalve arrogant. Ik sta open voor je bullshit maar ik zie in dat je alles doet voor aandacht. Deze reactie heb ik geschreven niet omdat ik het niet kan hebben dat je me uitmaakt voor dingen die ik niet ben, maar omdat je mij tegenover andere zwart probeert te maken, als je wilt wil ik deze conversatie best privé voortzetten als je dit aandacht trekken vindt? Maar je komt met erg voorspelbare argumenten die ook nog is nergens op slaan, ga lekker iemand anders proberen te pesten.

<3
Grtz,
Maxim

P.S. Dankje voor de mogelijkheid om mijn mening aan je te laten weten, ik vraag me alleen af of je er open voor zult staan...

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Maximjc dan zal ik jou eens duidelijk uitleggen waarom ik dit topic heb gemaakt:
Bij het topic algemeen staat een titel wat nu?
Daar stond dit stukje bij van iemand :

Ik zeg nu maar een voorbeeld ; Remy & Rainbowtreat die je gaan trollen op factions. Gwn een voorbeeld, blazen ze je stuff op enzo , sorry hoor, maar als hun dat doen, zou ik ze wel uitschelden, al KAN het gerollbacked zijn, idc, maar daarvoor zou ik dus een ban krijgen, voor 't uitschelden van 'n owner die gwn alles zat op te blazen in m'n base. En voor hun, is dat geldig. Ze gaan echt heel ver zoeken om jou tot 't uiterste te laten gaan zodat je gebanned/muted kan worden. En dat is niet de eerste keer.

en een aantal vervelende berichten daarom heb ik dit topic gemaakt omdat dylan de trol wel leuk vond en ik geen last heb van lagg of bans of van mods die onaardig doen en ik het bouwen op factions en survival leuk vind en geen last heb van bugs of wat dan ook, behalve de reacties van jou daar zit ik echt niet op te wachten en erg vervelend en wat een ander van jou vind interesseert mij niet en ik hoef geen aandacht van andere mensen en zeker niet van jou!!

Het was dus bedoeld als een leuk bericht , met de vraag wanneer ze weer een troll gaan maken maar helaas geef je er een negatieve draai aan.

Ps. ik sta niet open voor jou mening/bullshit daar zit ik echt niet op te wachten en ga lekker iemand anders proberen te pesten.

quinten

Laatste update:

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Om aan andere mensen te laten weten dat je topic zinloos is dus hoeven ze er ook niet meer op te reageren.

Wie ben jij om te bepalen of een topic zinloos is?
Wie ben jij om te bepalen of andere ergens niet meer op te hoeven reageren?
Andere mensen kunnen zelf bepalen wat ze willen dat hoef jij niet voor ze te doen!

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Wie ben jij om te bepalen of een topic zinloos is?
Wie ben jij om te bepalen of andere ergens niet meer op te hoeven reageren?
Andere mensen kunnen zelf bepalen wat ze willen dat hoef jij niet voor ze te doen!
Misschien ben ik wel de bekendste criticie op de wereld o_O

Ps. Je hoeft geen dubbele posts te gaan maken dat vinden mensen irritant .

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Misschien ben ik wel de bekendste criticie op de wereld o_O

Ps. Je hoeft geen dubbele posts te gaan maken dat vinden mensen irritant .

Wie ben jij om te bepalen of ik dubbele post plaats?
Wie ben jij om te bepalen dat andere mensen dat irritant vinden.

Ps. Het is niet criticie maar critici o_O

Laatste update:

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Wie ben jij om te bepalen of ik dubbele post plaats?
Wie ben jij om te bepalen dat andere mensen dat irritant vinden.

Ps. Het is niet criticie maar critici o_O
Wie ben jij om irritante vragen te stellen?
Wie ben jij, oohja een 12 jarig irritant kind.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Maximjc dan zal ik jou eens duidelijk uitleggen waarom ik dit topic heb gemaakt:
Bij het topic algemeen staat een titel wat nu?
Daar stond dit stukje bij van iemand :

Ik zeg nu maar een voorbeeld ; Remy & Rainbowtreat die je gaan trollen op factions. Gwn een voorbeeld, blazen ze je stuff op enzo , sorry hoor, maar als hun dat doen, zou ik ze wel uitschelden, al KAN het gerollbacked zijn, idc, maar daarvoor zou ik dus een ban krijgen, voor 't uitschelden van 'n owner die gwn alles zat op te blazen in m'n base. En voor hun, is dat geldig. Ze gaan echt heel ver zoeken om jou tot 't uiterste te laten gaan zodat je gebanned/muted kan worden. En dat is niet de eerste keer.

en een aantal vervelende berichten daarom heb ik dit topic gemaakt omdat dylan de trol wel leuk vond en ik geen last heb van lagg of bans of van mods die onaardig doen en ik het bouwen op factions en survival leuk vind en geen last heb van bugs of wat dan ook, behalve de reacties van jou daar zit ik echt niet op te wachten en erg vervelend en wat een ander van jou vind interesseert mij niet en ik hoef geen aandacht van andere mensen en zeker niet van jou!!

Het was dus bedoeld als een leuk bericht , met de vraag wanneer ze weer een troll gaan maken maar helaas geef je er een negatieve draai aan.

Ps. ik sta niet open voor jou mening/bullshit daar zit ik echt niet op te wachten en ga lekker iemand anders proberen te pesten.

quinten

Als je alleen aan Remy & Anke wilde laten weten dat je het leuk vond het je ook gewoon persoonlijk kunnen zeggen? Maar dat deed je niet, je wist al vanaf het begin dat je dit soort reacties ging krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.