Geweigerd Uhhh whuuut?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Orniej

Niet Verified
30 mei 2015
4
0
17
als ik een reden wist waarvoor ik sorry moest zeggen had ik het gedaan,...

maar omdat meneer doc_brano een halve topia server kopieert en sloopt op een server waar ik toevallig mod. ben wil niet gelijk zeggen dat je me dan hier moet bannen of wel.....
nooit iets tegen deze jongen gehad...

Is ook niet echt goed voor de naam van je server als je iemand dingen laat kopiëren en misbruik laat maken van zijn rechten op dat moment daar.

11h5lsm.jpg

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Wanneer staff van een server reclame maakt op haunted network nemen wij dat uiterst serieus. Het gedrag van deze speler telt dan voor elk van de staff leden. Helemaal wanneer de owners zelf ook reclame gaan maken.

Betreffende de bewering van topia server kopieeren zeg ik pot verwijd de ketel dat die zwart ziet. 2/3de van de server build komen of zijn afgeleid van bouwwerken zowel op haunted als op grote servers als keralis en idon power. Als er iemand is die kopieert dan is het jullie wel.

Betreffende rechten misbruik, heb mijn builds verwijderd van een server die deze claimen als hun eigendom zonder erkenning van de oorspronkelijke builders. Daarnaast is het een recht om op de server te mogen spelen. Wanneer je dat recht misbruikt om reclame te gaan maken voor een andere server dan staat daar een straf op.

Status
Niet open voor verdere reacties.