Geweigerd Unban aanvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackWither

Niet Verified
7 jun 2015
4
0
40
21
Pandicornland
Best Haunted.

Ik zou graag unban aan willen vragen voor mijn ban van een half jaar.
De reden voor mijn ban was reclame maken via een boekje. Maar om de tijd dat ik geband werd was ik niet online en niemand was voor mij online. Ik had die dag toen ik online was ook geen reclame gemaakt en vind ik het erg vreemd dat kbkjelveld mij geband heeft. Ik ken ook mensen die kunnen bewijzen dat ik om die tijd afk was en dus niet een boekje heb geschreven. En als het mogelijk is zou ik dat boekje ook wel willen zien. Misschien komt het door mijn nieuwe Minecraft Naam. Ik heet nu MagicPoptarts maar sta ook bekent als: xSoxRubyxAveryx BlackWither en nog een paar. Ik ken ook een paar Mods die kunnen bewijzen dat ik echt niet iets verkeerd zou willen doen. SkyGirl09 ken ik. Ik hoop dat jullie hier naar willen kijken en mijn ban intrekken.

xx Ruby Avery

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Ten eerste zei je dat je niet online was, en daarna kende je mensen die konden zeggen dat je AFK stond, dus daar klopt al niks van.
En waardoor ik je de ban heb gegeven is omdat ik met een ronde bezig was om het zogeheten 'PLACEME' blokje uit mensen hun enderchesten te halen, daarvoor zou ik langs iedereen ze enderchest moeten want iedereen zou hem kunnen hebben.
Ik kwam het boekje tegen en de titel zei iets met IP dus ik bekeek het boekje en zag een IP staan van een server, dus ik verdenk jou ervan meerdere keren reclame te maken via een boekje. Ik zoek tenslotte op de naam en zie dat je een name change hebt gehad, daarna zag ik toch duidelijk dat je online was in Creative op het tijdstip van de ban.

Hierbij hopelijk genoeg uitleg gegeven en is je unban aanvraag afgewezen en ik zal hierbij het topic sluiten.

Mvg,
~kbkjelveld

Status
Niet open voor verdere reacties.