Geaccepteerd Unban aanvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alicia

Niet Verified
16 jan 2016
2
0
30
18
ErgensInDeWereld
Goedemorgen,

Mijn dochter van 9 die speelt Minecraft onder de naam aliciaxbeertje, die was gisteren aan het gamen en aan het praten met een paar vrienden online.Ze was met 2 vriendinnen op haar eiland en 1 van die vriendinnen vroeg aan haar het IP van lemon cloud de server maar mijn dochter wist niet dat je geen ip adressen mocht geven dus heeft wel gedaan. En op dat moment kreeg ze gelijk een ban voor 6 maanden en ze begreep niet waarom dat ze die kreeg. Toen ben ik met haar gaan kijken en er stond toen ze op de server klikte waarom ze die ban heeft gekregen, dat was door adverteren. Ze was helemaal van slag af want ze was zich van geen kwaad bewust. Ook omdat ze pas 9 is en de regels van het spel nooit goed heeft gelezen. Ik ben toen samen met haar de regels gaan lezen en pas toen werd het haar allemaal wat duidelijker. Voor haar stort haar wereld nu in want Minecraft is echt haar ding, als ze uit school komt gaat ze normaal altijd gelijk op jullie server om te gamen. Ze had onlangs ook een rank bij jullie gekocht waar ze heel blij mee was. Ze kent ook bijna alle mots bij hun naam. Nu is mijn vraag of jullie haar een Unban willen geven? Ze weet nu de regels en het zou niet meer gebeuren.

In afwachting van jullie reactie.

Groeten,
Linda

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Bij deze kennen wij een unban toe, op de voorwaarde dat Alicia de regels nu wel goed kent natuurlijk :)
Hopelijk zien we haar weer snel.

Mvg Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.