Geweigerd Unban appeal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alistair

Niet Verified
21 dec 2015
5
0
15
25
hallo ik ben alistair aka N1GHTM4R3_ ik ben gebanned van de haunted mc servers reden is omdat me broer hackte en hij kwam op een alt account en ging daarop weer door hacken de namen van de accounts ItsVertiqz Alt Account KaasKroketjes ik vond de server heel leuk maar ik vindt het on nodig dat het perse een IPBAN moest zijn waardoor ik niet op de haunted mc servers kan dus pls hierbij vraag ik voor een unban IGN:N1GHTM4R3_ ik ben gebanned door iRobin4Life https://gyazo.com/8435ea8a1805b83afa68c6502b40cdc5
screen shot van de ban

iRobin4life

Niet Verified
4 feb 2015
52
3
89
26
Hoe kan ik weten dat jij niet de persoon was die aan het hacken was op die accounts?

Alistair

Niet Verified
21 dec 2015
5
0
15
25
Hoe kan ik weten dat jij niet de persoon was die aan het hacken was op die accounts?
kunt u mij aub op skype adden dan kan ik bvb facecam doen en kan hij alles zeggen en dan is alles clear en duidelijk dat zou kunnen
me skype naam is alistair.kaas als je me wilt spreken

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
Sorry, maar omdat jouw broer vrolijk de ban omzeilde kunnen wij niks anders doen dan het hele IP van jullie te bannen.
Je broer had beter moeten weten dat hacks te gebruiken en dan nog een keer op een ander account verder te gaan met hacken.
Hoe weten wij dat als wij die IP ban veranderen dat je broer dan niet WEER langskomt met een ander account?

Alistair

Niet Verified
21 dec 2015
5
0
15
25
hij heeft geen andere accounts ik meen het je kan de de alt accounts van hem bannen ik zal elke alt van hem geven
de alts van hem Zijn : ItsVertiqz KaasKroketjes
het account dat moet unbanned worden is N1GHTM4R3_

Status
Niet open voor verdere reacties.