Geweigerd Unban prison

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
54
Beste Haunted Moderators,

ik ben blijkbaar geband omdat ik in de YZ mine zat terwijl mijn rank X is. Indien ik er mijzelf ingehackt zou hebben,zou deze ban terecht zijn. Maar het is gewoon een glitch op de server. Als je lang genoeg de sign om in de mijn spamt dan raak je er naar enkele minuten door. Het was idd fout om deze fout niet te melden, maar 30 dagen ban omdat ik een glitch in de server misbruik vind ik wat veel.
Ik hoop dat jullie mijn ban kunnen herzien. Ik vind het zelf namelijk ook zeer zonde aangezien ik bijna rank Y was.

Mvg
Hubilon

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
beste hubilon,

inderdaad ik heb je gebanned voor het begeven in de yzmine.
jij zelf geeft al toe dat het fout is en dat je je erin geglicht hebt.
als je de regels erop na slaat staat er simpel weg in dat het misbruik maken van glitches verboden is.

de situatie momenteel is zo dat je beduidend misbruik hebt gemaakt van deze glitch en zelfs niks gemeld hebt bij 1 van de staff leden.
de ban zal dan zeer zeker blijven staan.

dit topic zal morgen gesloten worden ivm enige reactie

Shatox_

Supreme
Shatox
Shatox ✔
Supreme
8 jul 2015
13
0
75
54
Beste walk3n_fridge;

ik weet inderdaad dat het misbruiken van glitches verboden is, maar als iemand mij verteld dat er een glitch is en ik deze wil aangeven moet ik toch eerste weten of het effectief werkt, want er zijn hackers die het als uitvlucht gebruiken.

Bovendien vind ik het ook raar dat op de straf van het gebruiken van een glitch een maand ban staat, en er mensen zijn die zichzelf in YZ gehackt hebben die ook dan maar een maand ban krijgen. Ik vind het terecht dat ik een ban krijg voor mijn fout maar vind de duur ervan niet eerlijk ten opzichte van hackers en andere grote fouten.

mvg
Hubilon

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
zoals jezelf zegt de ban is terecht dus zal deze blijven staan.
in dit geval ligt de glitch en de hack enorm dicht bij elkaar wij van het staff team hebben deze duur eraan gegeven en zullen dit blijven hanteren.

hierbij hoop ik genoeg informatie te hebben verstrekt.

Unban afgewezen

Status
Niet open voor verdere reacties.