Geweigerd Unban spawnkillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Goeiedag ik heb gisteren een klein beetje spawnkillen in totaal 1 minuut en dat had een reden de vorige keer dat ik weg ging was hij aan het hacken zodat hij uit men kubus kon drm had ik nu 30sec lava geplaatst om te kijken dat een mod kon kijken naar het probleem dat hij geen /delhome kon doen ze hadden even niet tijd en ik ging terug naar factions en ik heb de lava weggehaald en gezegt dat hij naar spawn moet gaan en daar proberen 5 min later ben ik back naar survival2 gegaan en een mod heeft gekeken maar ik join en ik ben dood.
Ik ga terug naar men base en xcasanovaa heeft al men stufff aan diegene die me probeerte de raide als ik aan het hacken was oke maar niet omdat ik 1 minuut spawnkilde hierbij vraag ik ook unban.

Bijlagen

• 2016-03-05_11.57.19.png
    2016-03-05_11.57.19.png
    110,4 KB · Bekeken: 116

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Je geeft het al toe dat je hebt zitten spawnkillen vervolgens toen we terug gingen naar factions heb je de lava niet weg gehaald die heb ik weg gehaald en ik vind het ook vreemd toen je dood ging misschien zat je nog in combat toen je naar survival2 ging. overigens heb ik alles aan @Nookie_S5 laten zien en die heeft heeft het ook gechecked.

Je hebt zitten spawnkillen, mooi dat je het toegeeft maar dat neemt het feit niet weg dat je hebt zitten spawnkillen.
Unban aanvraag afgewezen.

Groetjes,
xCasanovaa.

Status
Niet open voor verdere reacties.