haai jullie kennen me wel als (premium) Sennaa mag ik unban, ik ben verbannen voor hacks :( het spijt me echt zo erg ik had het nooit moeten doen alsjeblief mag ik unban :( dat zou ik erg waderen :) xxxx Sennaa
Verkeerde plek, je had maar eerst moeten nadenken voor dat je ging hackenhaai jullie kennen me wel als (premium) Sennaa mag ik unban, ik ben verbannen voor hacks :( het spijt me echt zo erg ik had het nooit moeten doen alsjeblief mag ik unban :( dat zou ik erg waderen :) xxxx Sennaa
in het griekse systeem mag je na 10 jaar terugkomenhaai jullie kennen me wel als (premium) Sennaa mag ik unban, ik ben verbannen voor hacks :( het spijt me echt zo erg ik had het nooit moeten doen alsjeblief mag ik unban :( dat zou ik erg waderen :) xxxx Sennaa
eigenlijk ook wel weer zielig voor hem dat ie nu deze geweldige server moet missen :(
Uch uch haareigenlijk ook wel weer zielig voor hem dat ie nu deze geweldige server moet missen :(
Hoe kan je nou :) doenhaai jullie kennen me wel als (premium) Sennaa mag ik unban, ik ben verbannen voor hacks :( het spijt me echt zo erg ik had het nooit moeten doen alsjeblief mag ik unban :( dat zou ik erg waderen :) xxxx Sennaa
Zo laat ze zien dat ze het heel erg waardeert ;)Hoe kan je nou :) doen
oh? als ik senna hoor denk ik aan de F1 coureur xDUch uch haar
Ik denk dat een F1 coureur geen xjes achter zijn post gaat zetten :')oh? als ik senna hoor denk ik aan de F1 coureur xD
ik doe dat ook vaak hoor! xxxxx Raff!Ik denk dat een F1 coureur geen xjes achter zijn post gaat zetten :')
Oh ja maar jij bent geen F1 coureur xxxxxx Masterik doe dat ook vaak hoor! xxxxx Raff!
Hoe weet jij dat nu? Stalkertje! :pOh ja maar jij bent geen F1 coureur xxxxxx Master
Had ik ook, maar ik kreeg "zeldzame unban". Ten eerste waar ben je allemaalhaai jullie kennen me wel als (premium) Sennaa mag ik unban, ik ben verbannen voor hacks :( het spijt me echt zo erg ik had het nooit moeten doen alsjeblief mag ik unban :( dat zou ik erg waderen :) xxxx Sennaa