Geaccepteerd Unban voor leroyvanrooij

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyvanrooij

Niet Verified
7 okt 2014
4
0
30
hoi ik ben Leroy was pas op de heavon realm survival een beetje aan het minen alleen had mijn broer op onze computer xray geinstaleerd wist alleen niet wat het was dus ik drukte op een knopje idk welke aleen zag ineens alle ores dus ik dacht dit is wel handig dus ik aan het minen word ik geband :( terwijl ik niet eens wist dat "xray"
erg was dus heb het gelijk door mijn broer er af laten halen alleen kan nu nog steeds heel de vakantie niet op haunted en kan mijn broertje niet op mijn claim. Hoop dat jullie dit misverstandje snappen zou graag weer op de server willen
mvg: leroyvanrooij

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Hey! Ik heb ingame contact gehad met je broertje, inderdaad. Heb hem gezegd dat jij een bericht moest zetten op de website, mooi dat je hier naar hebt geluisterd!

@whitch heeft jou geband, zij zal hier verder over oordelen.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Voor alle duidelijkheid je bent verbannen op 4dec 2015 wegens hacks en xray gebruik, je unban aanvraag is 19dec aangevraagt, waarom heb je zolang gewacht om het aan te vragen?
Ook geeft je duidelijk aan dat jullie hacks hebben geinstalleerd op jullie pc, met een druk op een knopje kwam je erachter, hee ik heb xray dat is handig zeg, dus ik gebruik het maar even, want daar komen ze toch niet achter.
Nu is het vakantie tijd weer en je wilt graag weer spelen, ook daar kan ik volledig in komen.Normaal gesproken blijft die ban staan,maar omdat het kerst is geef ik je een "kerstkadootje" bij uitzondering, en word je ban verheven.
Mocht je in de toekomst weer samen(broer) of alleen, een of andere hacks weer gebruiken zullen die zwaarder zijn.
Met vriendelijke groet "kerstmissfeer" whitch.

ps: Dit bericht geeft geen garantie dat het bij andere spelers zou gebeuren.

leroyvanrooij

Niet Verified
7 okt 2014
4
0
30
Heeeel erg bedankt whitch heel erg sorry overal voor heb alles eraf laten halen en ik heb het nu pas gezecht omdat ik druk was met school en niet vaak erop zat alleen hoef nu niks te doen aan school dus kan nu gamen
Dankjewel

Status
Niet open voor verdere reacties.