P PvPTiger123 Niet Verified 6 mrt 2016 1 0 15 6 mrt 2016 #1 allsjeblieft unban xComboHitter hij is mijn broer en nu heeft hij niemand om mee te spelen en het is zijn favoriete server en hij zal het nooit meer doen
allsjeblieft unban xComboHitter hij is mijn broer en nu heeft hij niemand om mee te spelen en het is zijn favoriete server en hij zal het nooit meer doen
whitch ie kunt néét meer doone as kan whitch ✔ Supreme 18 sep 2013 1.125 434 332 "Ergens op deze aardbol" 6 mrt 2016 #2 Hier gaat @walk3n_fridge over, hij zal dit verder behandelen
walk3n_fridge Supreme Walk3n_fridge ✔ Supreme 16 sep 2014 550 84 292 31 - 6 mrt 2016 #3 normaal gesproken zou ik zeggen reclame is reclame. echter nu ik het ip nakijk en het een server is die niet actief draait schijnbaar zal ik dit maal xcombohitter voordeel van de twijfel geven. let er wel op ip's verspreiden is verboden op onze server.
normaal gesproken zou ik zeggen reclame is reclame. echter nu ik het ip nakijk en het een server is die niet actief draait schijnbaar zal ik dit maal xcombohitter voordeel van de twijfel geven. let er wel op ip's verspreiden is verboden op onze server.