Geweigerd Unban

Ik

• Hallo

Votes: 0 0,0%
  • sorry

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

brent798

Niet Verified
1 sep 2015
8
0
35
27
Hallo,

Ik heb een ban gekregen voor hacken "autosoup" dat klopt. Ik heb dat 1 keertje gedaan omdat ik dacht haha why not maar njha wat heb ik eraan? niets dusjha. Normaal gezien benk daar te lui voor maja kan ik een unban krijgen verveel me dood, 6maand ban vindt ik teveel en ik wil graag terug verder kunnen pvpn met Maxxooo enz.

Ik kan niet op teamspeak komen omdat ze me daar ook daar hebben geband idk why dus kan ik niet in een gesprek praten met je voor mijn excuses aan te bieden dus doe ik het hier maar even

Sorry dat dit gebeurde en zal nooit meer gebeuren.

Mvg,
Brent

Laatste update:

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
hallo brent,

je bent gebanned voor 1maand.
echter heb je doormiddal van simonator259 je ban omzeilt en dat tolereren we niet.
daarvoor heb je een geldige 6 maanden ban gekregen van de server.
deze ban zal niet verkort worden of weg gehaald worden.

topic gaat dicht over 24 uur

• Like
Reactions: brent798

brent798

Niet Verified
1 sep 2015
8
0
35
27
hallo brent,

je bent gebanned voor 1maand.
echter heb je doormiddal van simonator259 je ban omzeilt en dat tolereren we niet.
daarvoor heb je een geldige 6 maanden ban gekregen van de server.
deze ban zal niet verkort worden of weg gehaald worden.

topic gaat dicht over 24 uur

Hallo Gwen,

jha dat weet ik maar wat ik niet snap is dat iemand zn 6 maand weg krijgt door gwn even sorry te zeggen op ts dat kan er bij mij niet in. Ik weet dat ik soms tvl scheld naha das gwn iets wat ik moet afleren. Is er het niets mogelijk dat ik het plaats van het allemaal te moeten typen even in ts te mogen komen en daar dan even te praten met jou mijn verontschuldigen enz. ?

Grtn

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
mag ik dan vragen wie er unban kreeg door alleen sorry te zeggen?

je was na je ban wel degelijk op ts te vinden maar omdat je zo bijdehand was ben je daar ook verbannen.
denk voortaan na met wat je doet ;)

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
van diamondgear zijn situatie was ik nog niet van bewust weet ook niet hoe wat en waarom.

verder je geeft zelf toe dat je hackte.
dus de maand ban is en blijft 100% staan van mijn apart doe je het 1 seconde je hebt het gebruikt en dat is strafbaar.
verder heb je met eigen verstand ervoor gekozen dat je in ging loggen op een ander account om vervolgens verder te gaan met spelen.

ook dit staat duidelijk beschreven in de regels dat we dat niet accepteren en dat er 6 maanden ipban op staat.
dus ik zie persoonlijk niet in waarom ik een unban zou moeten geven voor iets wat je toegeeft en duidelijk hebt gedaan.

brent798

Niet Verified
1 sep 2015
8
0
35
27
van diamondgear zijn situatie was ik nog niet van bewust weet ook niet hoe wat en waarom.

verder je geeft zelf toe dat je hackte.
dus de maand ban is en blijft 100% staan van mijn apart doe je het 1 seconde je hebt het gebruikt en dat is strafbaar.
verder heb je met eigen verstand ervoor gekozen dat je in ging loggen op een ander account om vervolgens verder te gaan met spelen.

ook dit staat duidelijk beschreven in de regels dat we dat niet accepteren en dat er 6 maanden ipban op staat.
dus ik zie persoonlijk niet in waarom ik een unban zou moeten geven voor iets wat je toegeeft en duidelijk hebt gedaan.
Diamond gear 1 had ook zijn ban omzeilt? Ik wil daar nu niet mee vergelijken maar het komt op het zelfde neer. Maar ik ga er niet om discussiëren ik kon maar eens vragen of het mogelijk zou zijn maar het ziet er naar uit dat het niets zal worden dan zal ik er me er bij neer leggen en gwn maar weer elke dag wachten en wachten tot ik weer lekker kan pvpn met mn vrienden.

Toch bedank maar op zo een manier behandeld worden en een ander er simpel mee weg komen zou ik zelf ook eens goed na denken wat je nu net zegt tegen mij. En dat is niet grof bedoeld.

Grtn

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
lol ik weet donders goed wat ik zeg.

en nogmaals ik weet niet wat er over en weer is gezegt bij het gesprek van diamondgear1 daar ga ik ook niet over.

brent798

Niet Verified
1 sep 2015
8
0
35
27
Dat je er niets van weet tot daar toe. maar ik denk dat iedereen gelijk wordt behandeld als je je ban omzeilt? niet ? of had ik dat slecht gelezen dan?

walk3n_fridge

Supreme
Walk3n_fridge
Walk3n_fridge ✔
Supreme
16 sep 2014
550
84
292
31
-
daarom zeg ik ook ik weet niet hoe en wat er besproken is.
en ik ben idd van mening dat de straf niet zomaar opgeheft mag worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.