hallo staff, ik wil me excuses aanbieden voor het plaatsen van de bomen in de mines van miners, dus bij deze mag ik een unban.
Ik denk mis een perm ban omzetten in een term ban van 2 weken het is echt iritant maar het is ook niet echt om voor altijd gebanned zijn?
5. Ga naar instellingen en klik op "VERSCHOON PC" klik erop en ga akoord met alles wat hij vraagt dan is het goed. :PEen paar manieren om ban te voorkomen, gast! et werkt!
1. De regels lezen. bij /spawn is een info hoek.
2. Ctrl+alt+delete, en nooit meer terug komen.
3. Alt+F4, werkt hetzelfde als nummer 2
4. Waarschijnlijk de snelste en makkelijkste manier. Je pakt de stekker van je pc, trekt m eruit en gooit hem zo dwars het raam uit naar beneden. kort maar krachtig, gepiept in een paar seconden :)
1 probleem..5. Ga naar instellingen en klik op "VERSCHOON PC" klik erop en ga akoord met alles wat hij vraagt dan is het goed. :p
:D1 probleem..
Als hij te lui is om even de info hoek te lezen op Miners,
waarom zou hij dan wel naar instellingen en dit en dat gaan? :p
Pc uit raam gooien is 1 stap, en erg simpel
Kug 0,001% kansBegin bij het goede forumdeel dan heb je 0,1 % kans op een unban..
Het lijk erop dat je " eist " om een unban te krijgen. " dus bij dezen krijg ik ee unban " , het lijkt erop alsof je dacht " ooh kz alff gwn wat zeggen , dan krijg ik unban " zo gaat dat niet jongeman. Die bomen in miners dat je deed was vandalisme, zoals snekcrem eerder heeft gemeldt en die zijn erg lastig weg te halen. een perm ban vind ik zelf ook beetje overdreven, maar een week of 3 zou geen kwaad doen. eeneeuh btw, verkeerde topic.
Een paar manieren om ban te voorkomen, gast! et werkt!
1. De regels lezen. bij /spawn is een info hoek.
2. Ctrl+alt+delete, en nooit meer terug komen.
3. Alt+F4, werkt hetzelfde als nummer 2
4. Waarschijnlijk de snelste en makkelijkste manier. Je pakt de stekker van je pc, trekt m eruit en gooit hem zo dwars het raam uit naar beneden. kort maar krachtig, gepiept in een paar seconden :)
Die reactie was niet over het feit dat het in de verkeerde topic stond, maar HOE hij z'n vraag formuleert. Als je het goed leest, zie je dat hij het gwn bekijkt zoals ik het zei. Ja, indd, mensen maken fouten, maar ga geen domme dingen in de server doen waarvan je weet dat het niet mag. Als ze een beetje meer verstand zouden hebben zouden ze spelen zoals elk ander. Ja, die reactie is wel overdreven, voorjou. Voormij is het gwn puur mijn mening, naar wat ik zie wat hij schreef, meer niet.kerel moet je het er nu zo lelijk neerzetten
mensen maken fouten verkeerde topic grappig zijn jah een ban is terecht maar hoe jij het vormuleert ik zal jou nooit staff willen hebben
je hebt niet eens respect bij antwoorden geven op mensen die verkeerde unban topic plaatsen
dus als je niet aardig kunt doorverwijzen en gewoon dik op vingers wil tikken hou je mond
sorry disrespect kan ik niet tegen