Unban,

Status
Niet open voor verdere reacties.

axelbogers2001

Niet Verified
6 mei 2014
12
2
64
hallo staff, ik wil me excuses aanbieden voor het plaatsen van de bomen in de mines van miners, dus bij deze mag ik een unban.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Ik denk mis een perm ban omzetten in een term ban van 2 weken het is echt iritant maar het is ook niet echt om voor altijd gebanned zijn?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Het lijk erop dat je " eist " om een unban te krijgen. " dus bij dezen krijg ik ee unban " , het lijkt erop alsof je dacht " ooh kz alff gwn wat zeggen , dan krijg ik unban " zo gaat dat niet jongeman. Die bomen in miners dat je deed was vandalisme, zoals snekcrem eerder heeft gemeldt en die zijn erg lastig weg te halen. een perm ban vind ik zelf ook beetje overdreven, maar een week of 3 zou geen kwaad doen. eeneeuh btw, verkeerde topic.

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Een paar manieren om ban te voorkomen, gast! et werkt!

1. De regels lezen. bij /spawn is een info hoek.
2. Ctrl+alt+delete, en nooit meer terug komen.
3. Alt+F4, werkt hetzelfde als nummer 2
4. Waarschijnlijk de snelste en makkelijkste manier. Je pakt de stekker van je pc, trekt m eruit en gooit hem zo dwars het raam uit naar beneden. kort maar krachtig, gepiept in een paar seconden :)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Ik denk mis een perm ban omzetten in een term ban van 2 weken het is echt iritant maar het is ook niet echt om voor altijd gebanned zijn?

axel is iets meer dan 3 weken gebanned , kun je zien bij Bans, bovenaan :)
dus mja, hier is verder totaal geen topic over nodig, hij dient t gewoon af te wachten ;)

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren

4. Waarschijnlijk de snelste en makkelijkste manier. Je pakt de stekker van je pc, trekt m eruit en gooit hem zo dwars het raam uit naar beneden. kort maar krachtig, gepiept in een paar seconden :)
5. Ga naar instellingen en klik op "VERSCHOON PC" klik erop en ga akoord met alles wat hij vraagt dan is het goed. :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
5. Ga naar instellingen en klik op "VERSCHOON PC" klik erop en ga akoord met alles wat hij vraagt dan is het goed. :p
1 probleem..
Als hij te lui is om even de info hoek te lezen op Miners,
waarom zou hij dan wel naar instellingen en dit en dat gaan? :P
Pc uit raam gooien is 1 stap, en erg simpel

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
1 probleem..
Als hij te lui is om even de info hoek te lezen op Miners,
waarom zou hij dan wel naar instellingen en dit en dat gaan? :p
Pc uit raam gooien is 1 stap, en erg simpel
:D

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
Het lijk erop dat je " eist " om een unban te krijgen. " dus bij dezen krijg ik ee unban " , het lijkt erop alsof je dacht " ooh kz alff gwn wat zeggen , dan krijg ik unban " zo gaat dat niet jongeman. Die bomen in miners dat je deed was vandalisme, zoals snekcrem eerder heeft gemeldt en die zijn erg lastig weg te halen. een perm ban vind ik zelf ook beetje overdreven, maar een week of 3 zou geen kwaad doen. eeneeuh btw, verkeerde topic.

kerel moet je het er nu zo lelijk neerzetten
mensen maken fouten verkeerde topic grappig zijn jah een ban is terecht maar hoe jij het vormuleert ik zal jou nooit staff willen hebben
je hebt niet eens respect bij antwoorden geven op mensen die verkeerde unban topic plaatsen
dus als je niet aardig kunt doorverwijzen en gewoon dik op vingers wil tikken hou je mond
sorry disrespect kan ik niet tegen

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42

deze is gewoon komische lol hoe kom je er op

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
kerel moet je het er nu zo lelijk neerzetten
mensen maken fouten verkeerde topic grappig zijn jah een ban is terecht maar hoe jij het vormuleert ik zal jou nooit staff willen hebben
je hebt niet eens respect bij antwoorden geven op mensen die verkeerde unban topic plaatsen
dus als je niet aardig kunt doorverwijzen en gewoon dik op vingers wil tikken hou je mond
sorry disrespect kan ik niet tegen
Die reactie was niet over het feit dat het in de verkeerde topic stond, maar HOE hij z'n vraag formuleert. Als je het goed leest, zie je dat hij het gwn bekijkt zoals ik het zei. Ja, indd, mensen maken fouten, maar ga geen domme dingen in de server doen waarvan je weet dat het niet mag. Als ze een beetje meer verstand zouden hebben zouden ze spelen zoals elk ander. Ja, die reactie is wel overdreven, voorjou. Voormij is het gwn puur mijn mening, naar wat ik zie wat hij schreef, meer niet.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
ik gooi hier een slotje op.
hij moet gewoon zijn tijdelijke ban uitzitten, ongeveer nog 3weken