Nou word er gezegt dat ik geen bewijs Will leveren. Maar jullie willen geen eens bewijs... lmao zeg dan vd ook wat je als bewijs wil... niet zo moeilijk he
Het is heel simpel, jij moet bewijs leveren dat jij geen hacks had die ene keer, dingen achteraf hebben er niks mee te maken! het gaat om die ene keer, lukt dat niet? dan blijft de ban staan en is het klaar.
En Dark, ik blijf terug komen na unbann en als jij mij blijft bannen terwijl ik niet hack,
Als jij mij een al een hacker noemt hoe noem je Stimpy dan of Jokerkilleur die zijn1000000000000keer zo goed als mij..
Dit heeft er totaal niks mee te maken hun erbij betrekken... het gaat om jou niet om hun, als ik wat met hun af te handelen heb ga ik ook naar ze toe en niet naar jou!
Jaa... zou ik ook zeggen als je geen argement erop kan geven dat "klopt".
Ik kan toch gwn een 4v1 recorden..
Dan zie je dat ik iedereen sla. Btw wrm moet je mij eig alleen maar hebben
Stop met zielig doen van waarom moet je alleen mij hebben, dit is de eerste keer dat ik je ban, ten 2e als jij door 4 mensen geslagen worden kun jij niet tegelijk om je heen slaan! stop met er om heen praten en kom met feiten!
Dark, 2e keer*, je moet mij ook alleen hebben. En ik gaf de feiten, en je kan zeggen dat ik zielig doe maar jij bent degene die hier zielig doet... En dat kan wel. Ik noem feiten jij niet