Update factions

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxminifrankxX

Niet Verified
6 jul 2015
16
0
20
23
Hallo Nightwatcher93 hier
Kan iemand mij vertellen wat er allemaal veranderd is in de update van factions.
Ik zit 3 weken op vakantie dus ik ben super beniewd

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Enige waar ik vanaf weet, is de gloednieuwe prachtige spawn die ze hebben gemaakt voor ons! Nether thema, met een safezone, zodat je altijd uit pvp kunt rennen, als je bijna doodgaat! Erg groot en open gebouwt, met een *binnenkort komende* sell shop

XxminifrankxX

Niet Verified
6 jul 2015
16
0
20
23
Enige waar ik vanaf weet, is de gloednieuwe prachtige spawn die ze hebben gemaakt voor ons! Nether thema, met een safezone, zodat je altijd uit pvp kunt rennen, als je bijna doodgaat! Erg groot en open gebouwt, met een *binnenkort komende* sell shop
dankjewel

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
En niemand vindt die safezone lijn fijn. mensen zijn alleen maar aan het campen.. iedereen rent safezone in.. iemand met een beetje verstand van factions kan je bijna onmogelijk killen. Er worden alleen mensen zonder armor gekilled en via backstab. Maar de spawn ziet er wel mooi uit :)

jim

Niet Verified
30 okt 2014
218
70
169
21
Nederland (zuid-Holland)
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik factions meer om het faction vs faction gaan. Warzone is ook een pvp-area, maar persoonlijk vind ik group battles leuker.

En ofc amazing spawn!
Ja net als bij die grote faction servers dat ze echt met 10 vs 10 fzo gaan vechten

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Goeie update: Tnt in de shop zetten. Ooit raakt al het gravel op, en dan denk je, dang...

Status
Niet open voor verdere reacties.