Hallo beste staff ik kan komende week niet veel online komen omdat ik veel toetsen heb voor school
Worden mijn claims weggedaan? Of niet
Worden mijn claims weggedaan? Of niet
Indd, vergeet je het hoe het moet?,Dank zij jouw wist ik dat mn huisje niet meer gelclaimd was he ;)
@LittleToNi10
Ah wat lief, hoeft niet persee ;)Haha bedankt en hetzelfde als ik je nog eens een keer terug zie op survival krijg je tolens van me ;) @LittleToNi10
Officieel kun je die niet kwijt raken want je mag niet griefen ;)Ik ga het wel doem want ja anders was ik mn vier beacons kwijt XD @LittleToNi10 weet niet wanneer ik on kan komen maar binnekort wel :)
Als jij eenongeclaimde beacon ziet laat je die dan staan?Officieel kun je die niet kwijt raken want je mag niet griefen ;)
Als jij eenongeclaimde beacon ziet laat je die dan staan?
?
Goede keus ;) Griefen is de grooooootste fout die je kan maken, dan ben je lang Banned.
gaat dat want ik heb ergens een paard in een claim maar ben het nu kwijt want iem wou mij dodenIndd, vergeet je het hoe het moet?,
/warp claim
Veel plezier nog
Helaas als je van een paard afstapt in een claim is die weg.gaat dat want ik heb ergens een paard in een claim maar ben het nu kwijt want iem wou mij doden