D
Deleted member 8937
Guest
Veel vloekende, scheldende en hackende mensen op Haunted! kunnen jullie mensen eerder bannen als ze hacken? Deze mensen zijn spelverprutser.
Ik vind wel dat er eerder gebanned moet worden en dat Mods niet zolang blijven treuzelen tot het '100% duidelijk is dat ze killaura hebben'. Bij een aantal symptomen moeten ze al bannen (vind ik) en als het onschuldig is moeten ze maar een unban aanvragen op het forum!
Want op die manier hou je zoveel spelers over... kunnen beter 100% zeker zijn als 40%Ik vind wel dat er eerder gebanned moet worden en dat Mods niet zolang blijven treuzelen tot het '100% duidelijk is dat ze killaura hebben'. Bij een aantal symptomen moeten ze al bannen (vind ik) en als het onschuldig is moeten ze maar een unban aanvragen op het forum!
Ik bedoelde dat Moderators alsnog niet zomaar bannen ook al is overduidelijk te zien dat die speler een bepaalde hack heeftWant op die manier hou je zoveel spelers over... kunnen beter 100% zeker zijn als 40%
Hebben ze vast wel een reden voor, ze doen hun best meer kan je niet vragenIk bedoelde dat Moderators alsnog niet zomaar bannen ook al is overduidelijk te zien dat die speler een bepaalde hack heeft
Dat is het best :) xDLaat maar, ik zeg wel helemaal niets meer -.-