Veel mensen die schelden/vloeken of hacken

• Topicstarter Deleted member 8937
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 8937

Guest
Veel vloekende, scheldende en hackende mensen op Haunted! kunnen jullie mensen eerder bannen als ze hacken? Deze mensen zijn spelverprutser.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Je hebt gelijk met dat mensen veel schelden, vloeken hacken en xray gebruiken , maar we doen ons best , als je iets niet leuk vind graag een chatreport sturen

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Ik vind wel dat er eerder gebanned moet worden en dat Mods niet zolang blijven treuzelen tot het '100% duidelijk is dat ze killaura hebben'. Bij een aantal symptomen moeten ze al bannen (vind ik) en als het onschuldig is moeten ze maar een unban aanvragen op het forum!

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Ik vind wel dat er eerder gebanned moet worden en dat Mods niet zolang blijven treuzelen tot het '100% duidelijk is dat ze killaura hebben'. Bij een aantal symptomen moeten ze al bannen (vind ik) en als het onschuldig is moeten ze maar een unban aanvragen op het forum!

Dan was ik 100x gebanned lol

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
15
42
229
Rotterdam
Want op die manier hou je zoveel spelers over... kunnen beter 100% zeker zijn als 40%

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
de server doet flink zijn best om de hackers te filteren maar we kunnen ze goed daarbij helpen ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.