Verdwijnende villigers

Status
Niet open voor verdere reacties.

_BlueShadow_

Niet Verified
2 feb 2016
14
0
55
Ik was laatst op factions bezig met villigers. Ik had een paar bij mijn ironfarm staan maar toen ik er weer kwam kijken waren ze spoorloos verdwenen! Gewoon weg! Er konden geen zombies bij zijn geweest want ze waren afgesloten en ze zaten op glas dus er kon ook geen zombie zijn gespawnt. Ik heb inmiddels al wat villiger spawneggs gekregen van een mod maar het is alsnog vreemd. En ik ben nu ook mijn geode trades kwijt. Ik hoop dat jullie dit fixen.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Ik was laatst op factions bezig met villigers. Ik had een paar bij mijn ironfarm staan maar toen ik er weer kwam kijken waren ze spoorloos verdwenen! Gewoon weg! Er konden geen zombies bij zijn geweest want ze waren afgesloten en ze zaten op glas dus er kon ook geen zombie zijn gespawnt. Ik heb inmiddels al wat villiger spawneggs gekregen van een mod maar het is alsnog vreemd. En ik ben nu ook mijn geode trades kwijt. Ik hoop dat jullie dit fixen.
En iem die ze heeft gedood

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Nou ze kunnen despawned zijn dus maybe een name tagg geven en anders is het iemand die je villager heeft gekilled..

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
https://www.haunted-mc.com/threads/despawn-villagers.12800/#post-93065
Misschien kan mijn onderzoek naar de villager despawn bugg helpen.

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
Ja we hebben heeeeeeeeel veel spawners!!!
dan is de mobcap te hoog waardoor de villagers despawnen dus je zult nieuwe moeten zoeken en zorg dat je spawners dr ver van af staan dan despawnen ze als het goed is niet meer

groetjes sneaky

Status
Niet open voor verdere reacties.