Verkoop items

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukth

Niet Verified
24 dec 2015
10
0
25
29
Waarom is het niet mogelijk om op factions spullen te verkopen. (Als je auctions niet mee rekent). Is het best moeilijk om aan shells te komen. De enige manier die er is is om te voten. Wat je dus eigenlijk verplicht om elke dag te voten om wat spullen te kunnen kopen. Want de prijzen zijn niet echt normaal in de shop, in verhouding tot de 40 tokens die je krijgt per vote. Dus misschien is het toch handig als er een kleine shop komt waar je spullen kunt verkopen. Want er is op bijna geen manier shells te verdienen op factions als voten. Wat best triest is als je het zo bekijkt.

L

LeviboyNL

Guest
Je kunt ook geld vragen voor het helpen van kleinere factions met bijvoorbeeld: pvp, raiden, bevoorraden en dingen zoals obsidian hakken voor een betere base ;)

Luukth

Niet Verified
24 dec 2015
10
0
25
29
Je kunt ook geld vragen voor het helpen van kleinere factions met bijvoorbeeld: pvp, raiden, bevoorraden en dingen zoals obsidian hakken voor een betere base ;)
Kans dat je gescamt wordt is alleen wel redelijk groot. Lijkt mij toch handiger als er gewoon een verkoop shop komt. Maar bedankt voor het idee.

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
Dat was er wel vroeger. Maar mensen gingen dat misbruiken. Ze zetten al een goeie spullen daarop met een heel hoge prijs zodat niemand het kan kopen. Ze deden dat om zo al hun goeie spullen op een veilige manier te behouden

Luukth

Niet Verified
24 dec 2015
10
0
25
29
Dat was er wel vroeger. Maar mensen gingen dat misbruiken. Ze zetten al een goeie spullen daarop met een heel hoge prijs zodat niemand het kan kopen. Ze deden dat om zo al hun goeie spullen op een veilige manier te behouden
Snap het niet echt?

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Snap het niet echt?
bv je prot 4 aan 5000 tk per stuk op de market zetten niemand die dat koopt omdat het veel te duur is en ook nieumand die het raiden dus het staat daar veilig
en als wel iemand het zou kopen had je goed verdient

kennethvan

Supreme
MonstahEnergy4Me
MonstahEnergy4Me ✔
Supreme
8 okt 2013
96
31
204
24
wingene
bv je prot 4 aan 5000 tk per stuk op de market zetten niemand die dat koopt omdat het veel te duur is en ook nieumand die het raiden dus het staat daar veilig
en als wel iemand het zou kopen had je goed verdient
Dat bedoelde ik

Luukth

Niet Verified
24 dec 2015
10
0
25
29
Ik snap het nog steeds niet. Dus mensen verkochten alles omdat het dan veiliger was als in een chest stoppen?

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Ik snap het nog steeds niet. Dus mensen verkochten alles omdat het dan veiliger was als in een chest stoppen?
nee ze boden het te koop aan voor een veel te hoge prijs en als ze het nodig hadden haalden ze het uit de market

(dit gaat wel over het market systeem zoals op survival en skyblock niet een gewone sell shop)

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Mijn mening is dat als je op 1 dag vote krijg je 3 keer 40 is 120 shells en dan kan je 12 uur later weer 2 keer vote is 80 shells dus op een dag kan je 200 shells dat is best veel en door te voten stem je ook nog op de server dus het is dubbelop.
Je kan zelf ook nog /kit raid en creeperegg verkopen in auc of obsidan minen krijg je ook veel shells voor en verkopen in auc.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Na "mijn mening is" moet ook een mening komen, niet een feit...

Status
Niet open voor verdere reacties.