Verkoopt/geeft iemand zijn optifine cape ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
is er iemand die zijn optifine cape weg geeft/verkoopt? als je hem verkoopt will ik er graag ( voor de spelers die tf2 spelen ) goeie tf2 spullen ervoor geven

( voor de spelers die een optifine cape hebben en denken ik kan dat niet wegeven: dat kan eigelijk wel als je inlogt op optifine om je cape te veranderen staat er helemaal onderin: give cape to: [minecraftusername] )

ik hoop dat er iemand is die het verkoopt/weg geeft :P

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
Wat is tf2?

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Wat is tf2?
een beroemde shooter spell die heel veel mensen spelen op steam

kijk op teamfortress.com voor meer informatie :P

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Niemand gaat zijn cape zomaar aan een random persoon weggeven of verkopen.

Het is hetzelfde als iemand op straat opeens met geld begint te strooien, dat gebeurd ook nooit ;)

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
Niemand gaat zijn cape zomaar aan een random persoon weggeven of verkopen.

Het is hetzelfde als iemand op straat opeens met geld begint te strooien, dat gebeurd ook nooit ;)
er zijn spelers die hun cape niet meer willen of van minecraft afgaan en het dan ook afgeven aan een random person dus zeg nooit nooit :P

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
is er iemand die zijn optifine cape weg geeft/verkoopt? als je hem verkoopt will ik er graag ( voor de spelers die tf2 spelen ) goeie tf2 spullen ervoor geven

( voor de spelers die een optifine cape hebben en denken ik kan dat niet wegeven: dat kan eigelijk wel als je inlogt op optifine om je cape te veranderen staat er helemaal onderin: give cape to: [minecraftusername] )

ik hoop dat er iemand is die het verkoopt/weg geeft :p
Wel uitkijken wat je doet, het gaat hier om echt geld. Als er iets mis gaat: is het je eigen verantwoordelijkheid!

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
24
wrm is iedereen nog deze thread aan het bumpen xD ik heb dit in maart gemaakt ik heb 4 maanden later al een optifine cape gekocht :P

D

Deleted member 3363

Guest
TOPIC GESLOTEN.
Hallo,

Topic gesloten wegens bepaalde redenen. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.