Verkorte nieuws bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo haunties,

De afgelopen tijd hebben we gemerkt op zowel prison als miners dat het scammen daar enorm uit de hand liep. Er is daarom het volgende besloten:


Scammen is niet toegestaan op HauntedMC op geen enkele server. Overtreding hiervan leidt onherroepelijk tot een ban.

Daarnaast hebben we coins toegevoegd aan de hauntedmc shop hier op de website maar daar meer over in het volgende update bericht van Remymine
 
Last edited by a moderator:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
De update waar we allemaal zo lang op hebben gewacht :o
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
160
147
204
27
westervoort
nice eindelijk niet meer scammen eh
 
  • Like
Reactions: jan28
K

Kogetsoo

Guest
Geen enkele server, betekent volgens mij geen enkele server. Dus ook niet Factions. ;)

Groeten,
Koge
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik snap dat jullie dit doen omdat het erg vervelend is om telkens te moeten aanhoren hoe iedereen gescammed is.. maar toch haalt dit wel een groot iets uit factions/miners/prison. Scammen hoort erbij ook al vind ik niet dat je om reallife money mag scammen. Mag je nu ook niet meer tegen iemand zeggen, geef me je stuff dan maak ik truc, maar dan doe je dit niet? Mogen dit soort kleine scamms niet meer? Ik zou dit jammer vinden omdat dit er toch wel bijhoord. Ik zelf het het veel fijner gevonden dat er op factions ook een andere manier van money was.

Maar dit is mijn mening. ik vind het niet erg, maar het is toch wel een beetje jammer op sommige punten ;)
 
  • Like
Reactions: woffri20

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
hahaha whuut niet scammen meer op factions? wauw das echt waar... het hoort er juist bij netzoals creepereggs.
Wat word het volgende ding dat je nie tmeer raiden op factions?

Weet dat hier veel haat reacties uit komen en het zal best maar het hoort er gewoon bij mensen die wel willen raiden en dingen van andere lope jatten maar zelf gescamt worden ho maar, aub ga survival spelen

MVG ImTheNewPro
 
  • Like
Reactions: HenryF

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Nu kan ik eindelijk met een gerust hart miners spelen :p

- Woffri
mensen zullen ongetwijfeld blijven scammen, en toen ik een moderator vroeg, moest ik report maken maar dat moet met screens, maar hoe doe je dat? screen maken van dat ie niets gooit lukt niet? hoe bewijs ik dit @remymine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.