Verpest

Status
Niet open voor verdere reacties.

king_beast1

Niet Verified
18 jul 2015
2
0
50
20
nederland
remy je hebt de server echt verpest hij is echt *** eerder was hij super leuk waarom zijn gadets weg en waarom doet het vrienden systeem en de /help opdracht het niet meer waar zijn de tokens en in creative zijn die tokens ook al weg eerder was dit mijn lievelings server nu is hij echt super stom

K

Kogetsoo

Guest
3 dingen:

1. De veranderingen zorgen voor minder lag en de hub is daarbij ook lichter gemaakt om de speelbaarheid te vergroten.
2. Als je het niet meer leuk vindt, mag je best een andere server proberen.
3. Op jezelf reageren maakt je punt niet sterker, maar zwakker.

Neem het, of laat het.

Groeten,
Koge

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
remy je hebt de server echt verpest hij is echt *** eerder was hij super leuk waarom zijn gadets weg en waarom doet het vrienden systeem en de /help opdracht het niet meer waar zijn de tokens en in creative zijn die tokens ook al weg eerder was dit mijn lievelings server nu is hij echt super stom
Beste king_beast1
De server is misschien wat anders geworden dan vroeger...
Maar dat komt niet door Remy!
Je weet misschien dat 1.9 uitkomt, binnenkort/of weet ik wanneer.
Maar daardoor komen de vele bugs en lagg vandaan
Je boosheid op Remy afreageren: dat de server stom of slecht vind, wat jij ook vind.
Is niet nodig.
Mvg
-Dimi

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
creative tokens zijn weg omdat handel op creative een beetje overbodig is en het niet linken van de economy aan meerdere servers is geloof ik minder belastend en daardoor minder lagg. Verbeter me als ik het niet goed heb remy :) Zelfde waarom factions en skyblock een eigen economy hebben :)

Friends system had teveel bugs en vermoed ook een bron van memory leak. Mogelijk dat als er een goede update van komt door de plugin maker dat die dan weer terug komt. De hub stabieler en soepeler maken gaat boven een paar gadgets hebben. De hub is gewoon niet bedoelt als spel server en kan het dus ook niet altijd aan. Wederom minder lagg en betere prestatie gaan boven leuke hebbedingetjes.

Samengevoegd ligt de aandacht nu eerst op een stabiele goed draaiende server neerzetten zonder dat de servers elke keer plat liggen door lagg. Wanneer alles goed stevig stabiel draait kunnen we altijd kijken om een aantal dingen terug te zetten welke nu verwijderd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.