ze scheld ze nakt ideen ze is racist (kwa ****'s en lesbie's)Ik weet niet wat je duidelijk probeert te maken maar ik zie niks bijzonders in die video. Het is meer een conversatie tussen jou en nog een persoon.
En dat zie ik dus allemaal niet in die chat voorbij komen.ze scheld ze nakt ideen ze is racist (kwa ****'s en lesbie's)
kan je bij chatlogs?En dat zie ik dus allemaal niet in die chat voorbij komen.
en nu ben ik gemute omdat ik 1 ding zij, we zijn boos op haar, 1 ding en gelijk bam mute hupateekan je bij chatlogs?
Dat klopt, dat is namelijk aangetoond. Iets wat jij vooralsnog niet gedaan hebt.en nu ben ik gemute omdat ik 1 ding zij, we zijn boos op haar, 1 ding en gelijk bam mute hupatee
kan je JannaGames12 in dit thread toevoegen zij is getuigen.Dat klopt, dat is namelijk aangetoond. Iets wat jij vooralsnog niet gedaan hebt.
Dat heeft weinig zin. Ik wil bewijs zien.kan je JannaGames12 in dit thread toevoegen zij is getuigen.
ik ben gemute, ik kan weinig zeggen of doen dus hier mag (voorlopig) een slotje op. ze scheld ermee En Daar ben ik niet blijDat heeft weinig zin. Ik wil bewijs zien.
Sure, maar wat als ik daarna met wel echt bewijs kom?, word dan die straf in getrokken ofz? En wat houd die straf in?Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat
Dit is een algemene server regel. Het enige wat jou video toont is dat jij probeert andere spelers op te jutten omdat je ruzie met een speler hebt. Je levert geen enkel bewijs aan van je beschuldigingen. Daarnaast toont je video de aanwezigheid van 2 moderators aan. Als er ongepaste zaken in de chat gebeurde hadden zij ingegrepen. Dus lever bewijs aan welke je beschuldigingen ondersteunen of accepteer de gevolgen van valselijk beschuldigen van een speler.
P.s het na bouwen van je bouwwerk zou je ook als bevestiging dat je mooi bouwt kunnen opvatten
sluit hem nu. ik ben hier beetje klaar mee namelijk.Zoals eerder aangegeven heb je tot morgenmiddag de tijd. Zo niet sluiten we dit topic.
Prima.sluit hem nu. ik ben hier beetje klaar mee namelijk.
-mvg Dion