Gesloten Video spreekt voor zichzelf. julia. een lesbie & **** hater

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Voor meer info etc kan je terecht bij JannaGames12
-D10n

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
36
Ik weet niet wat je duidelijk probeert te maken maar ik zie niks bijzonders in die video. Het is meer een conversatie tussen jou en nog een persoon.

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Ik weet niet wat je duidelijk probeert te maken maar ik zie niks bijzonders in die video. Het is meer een conversatie tussen jou en nog een persoon.
ze scheld ze nakt ideen ze is racist (kwa ****'s en lesbie's)

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
36
en nu ben ik gemute omdat ik 1 ding zij, we zijn boos op haar, 1 ding en gelijk bam mute hupatee
Dat klopt, dat is namelijk aangetoond. Iets wat jij vooralsnog niet gedaan hebt.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat

Dit is een algemene server regel. Het enige wat jou video toont is dat jij probeert andere spelers op te jutten omdat je ruzie met een speler hebt. Je levert geen enkel bewijs aan van je beschuldigingen. Daarnaast toont je video de aanwezigheid van 2 moderators aan. Als er ongepaste zaken in de chat gebeurde hadden zij ingegrepen. Dus lever bewijs aan welke je beschuldigingen ondersteunen of accepteer de gevolgen van valselijk beschuldigen van een speler.

P.s het na bouwen van je bouwwerk zou je ook als bevestiging dat je mooi bouwt kunnen opvatten

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Dat heeft weinig zin. Ik wil bewijs zien.
ik ben gemute, ik kan weinig zeggen of doen dus hier mag (voorlopig) een slotje op. ze scheld ermee En Daar ben ik niet blij
mee. maar see ya next wenesday

-Mvg Dion

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Het is niet toegestaan om moedwillig valse beschuldigingen te uiten, zowel op forum als in de game chat

Dit is een algemene server regel. Het enige wat jou video toont is dat jij probeert andere spelers op te jutten omdat je ruzie met een speler hebt. Je levert geen enkel bewijs aan van je beschuldigingen. Daarnaast toont je video de aanwezigheid van 2 moderators aan. Als er ongepaste zaken in de chat gebeurde hadden zij ingegrepen. Dus lever bewijs aan welke je beschuldigingen ondersteunen of accepteer de gevolgen van valselijk beschuldigen van een speler.

P.s het na bouwen van je bouwwerk zou je ook als bevestiging dat je mooi bouwt kunnen opvatten
Sure, maar wat als ik daarna met wel echt bewijs kom?, word dan die straf in getrokken ofz? En wat houd die straf in?

-Mvg Dion

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
36
Zoals eerder aangegeven heb je tot morgenmiddag de tijd. Zo niet sluiten we dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.